Friday, August 21, 2009

Oh-nii-magus-17








Päev algas imeliselt: ärkasin 21. augustil lausa kell 7.50! Ärge nüüd vaadake mind imelikult, see oli eriline päev ning iga hetk sellest oli nii hinnaline! Hakkasin just oma päevikut täitma, kui astus sisse mu ema, kes tegi pisikese happy dancei ning isegi laulis oma naljakal moel mulle "Happy birthday". Haha, ta on ikka armas :) Kui kingid avatud ning hommikujooksud tehtud, otsustasin emmet oma banaani-mustsõstra-sojapiima smuutiga kostitada. Selle kõrvale tuli väike valge šokolaadi-juustukook ning kuigi ma ei fänna šokolaadi, siis tuleb tunnistada, et see oli täitsa hea kook (aga ma sellegipoolest keeldun šokolaadi söömast - mul on omad maitseeelistused ning šoks kuulub nende liiga läägete maiuste hulka).

Peale hommikusööki tegelesin natuke endaga: tegin näomaski ning küübed korda, et ikka tähtsa päeva vääriline olla. Umbes kella 11 paiku tiristas Irmeli alt kella ning laulis mulle läbi ukse-telefoni. Peale seda, kui ta aga alt uksest sisenes, kadus ta järksu kuskile ära. Ootasime siis teda. Ning ootasime. Ja ootasime, kuni ma lõpuks talle helistasin ning tuttav "Jai ho" hakkas koridorist kõlama. Peale seda ilmus nurga tagant välja Irmeli koos tordiga, mida ehtisid põlevad küünlad (neid oli kõigest 9, ju siis turvakaalutlustel). Peale küünalde ärapuhumist ja soovimist jätsin enda sättimise pooleli (sest ma polnud ikka veel valmis), tegin teed ning keskendusime oma väiksele tea-partyle. Kook oli mõnuuuus - kakaoküpsiste põhjaga, toorjuustu ning kirssidega ning muidugi Irmeli enda tehtud. Hea töö, tüdruk, suur areng kokanduses :D

Meikisin end lõpuks ära ning läksime linna. Läksime "uue" Vabaduse väljaku juurde, aga tuleb tunnistada, et päev varem toimunud avamisel oli see ilusam: eile oli seal massiliselt töömehi, kes tribüüne ja muud tehnikat maha võtsid ja minema viisid + veel mingid veoautod ja juhtmed vedelesid igal pool. Rõõmusasime ilusa ilma üle ning imetlesime vanalinna. Ootasin, et tänane tuleb jahedam ning nädala alguses kartsin ka vihma, aga ilm oli üle ootuste super! Üle mitme aasta toimus lõpuks üks sünnipäev, kus ma ei saa ilma üle kurta ning mul oli isegi vahepeal palav.
Plaanis oli minna Vertigosse. Valisime endale terassil mõnusa päikselise koha ning mina tellisid köögiviljad hummuse dipiga ja pita leivaga + maasika-arbuusi ning basiilika kokteili. Irmeli võttis sushi ning sama kokteili mis minagi. Veetsime seal mõnusalt aega ning meil mõlemal oli see Vertigos käik esimene, aga tänase järgi otsustades kindlasti mitte viimane!

Millegipärast hakkasid meil mõlemal Vertigost lahkudes kingad kohutavalt pigistama ja hõõruma ning kõndimine oli totaalne piin. Minu pisike šoping Kaupsi ilumaailmas oli üpris sadomassohistlik: vaatamata suurele valule suutsin endale mõnu leida uues silmapliiatsis ning ihupiimas. Mõni teine kord tuleks endale ka päikesepuuder muretseda, mul on päevitusega lood kehvad: võin ju päikest võtta, aga nädal hiljem olen jälle nagu valge luik :D
Rohkemaks meie jalad enam võimelised ei olnud, niisiis oli kosutav lõpuks koju minna. Meeletult hea puhkus jalgadele! Asi lõppes lõhkikistud naha ning villidega, aga eks ilu nõua ohvreid ning kogu see valu oli paari kontsadel veedetud tundi väärt. Õhtul oli plaanis veel ka Nimetasse minek ning väike karaoke O'Malley's, aga millegipärast võttis see linnaskäik meid nii läbi, et suutsime peale pooleteise tunnist puhkust vaid "Šopahooliku pihtimusi" vaadata ning tegelikutl jäi see film üldse pooleli, sest mingil hetkel tahtsime hoopis "Seksi ja linna" vaadata.

Aga ausalt, täna oli superb-day! Tänane pidulik üleslöömine oli meeldiv vaheldus tavalisele argipäevale ning ausaltöeldes võiks seda tihedaminigi esineda.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.