Monday, October 26, 2009

Hooray, it's a holiday!

The autumn holidays started nice: there was a great b-day party yesterday and i danced on my high heels, until my feet hurted as hell and i had to put my sneakers on, which i luckilly brought with me. Since i didn't have cab money, me and Maris walked home at 2 o'clock in the night from the old town to our homes. Since it was Sunday night, we only met one spooky weirdo on the street, so it was okay. Even the rain didn't bother us (or atleast me). Today, my feet hurt from the crazy dancing, so i think i'm gonna spend a nice and cozy day at home.

Oh, and the cool jacket is from Helsinkis H&M.



Sügisvaheaeg algas hästi: eile oli super sünnipäevapidu ning tantsisin oma kontsadel, kuni mu jalad tulitasid nagu kuumadel sütel ning pidin vahetama oma saapad mugavate ketside vastu, mis ma õnneks ettenägelikult kaasa olin võtnud. Kuna mul taksoraha polnud, siis jalutasime Marisega kell kaks öösel vanalinnast koju. Kuna oli pühapäeva õhtu, kohtasime teel ainult ühte jubedat veidrikku, kes meilt raha laenata tahtis, aga see mehike polnud küll mingis seisundis, et jõuaks meid pikemalt jälitada (loe: oli täis nagu sitikas), niisiis ruttasi me temast suure kaarega mööda. Isegi vihm ei suutnud meid heidutada (vähemalt mind mitte). Täna valutavad mu jalad ülihullult, nii et targem on tänane päev veeta koduses rahus.

Ahjaa, ning see lahe jakk on leid Helsingi H&M-ist.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.