Sunday, March 28, 2010

Do you remember the time

And yet again, some pictures from Switzerland. Ugh, I just can't get over that place. Especially when i think about tomorrow: spring break is over and once again i'm going to ride that crazy school-carousel. Maybe we can skip the annoying part and flash forward to the end of May? Pretty please? *does puppy eyes*
Wow. They serve salads like THIS at their school cafeteria!
Exploring Luzern.

"Latin Lover" was great, but i liked "Bananamama" better. Ignore the cheesy names :D

Järjekordselt piinan teid piltidega kaugest Šveitsimaast. Ma lihtsalt ei saa sellest kohast üle! Eriti peale mu vägagi nirult möödunud kevadvaheaega, mis kestis täpselt neli päeva, millest neljapäeval ma korraldasin suure pesupäeva, reedel kirjutasin 5 tundi uurimistööd (mis oma 10 leheküljega endiselt valmis ei ole) ning laupäeval ja pühapäeval olin tööl. Hehe, ning muidugi on mul veel raamat lugemata, ja erm, inka ettekanne tegemata. Olguolgu, mõtleme midagi välja...

Hea meelega jätaks kogu selle tüütu kooliosa vahele ja telepordiks end otsekohe maikuu lõppu (või minigsse ajahetke, kus ma justjust olen geograafia eksami edukalt lõpetanud ning järjekordselt muredest prii).

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.