Saturday, April 3, 2010

Spring blossoms

Aah yes, April has begun and it's starting to feel like spring again. My April fool's day was kinda lame, the only prank i made happened the day before April 1st and it wasn't nothing special...
But i'm sure glad that these last few days have been really warm, i even went jogging yesterday. Yup, my first jogging-trip outside this year. It was warm and sunny and it actually got pretty hot in the end. The only thing that really bothered me, were dog dumps. I mean come on, if you don't clean up the mess your dog has made, atleast watch where he's doing "it" and keep him off the sidewalk!
Oh yeah, and i received some information that our math-tests got found and they are being shipped to Estonia from Germany! Hooray!

Aprill algas ning tasapisi hakkab ka kevade tunne tekkima. Mu esimene aprill oli pisut nüri, ainsa killu viskasin päev enne ning see polnud eriti märkimisväärne...
Aga igal juhul olen väga rõõmus paari viimase päeva üle, sest need olid ikka päris soojad ning ma käisin seetõttu isegi jooksmas. Jap, selle aasta esimene sörk värskes õhus. Oli päikseline, soe ning lõpuks hakkas vägagi palav. Ainus asi, mis mind selle idüllilise jooksuretke ajal häiris, olid koerahunnikud. No olgu, ma saan aru, et te ei viitsi oma lemmikute järelt koristada, aga katsuks vähemalt jälgida, et nad ei "askeldaks" otse kõnniteel!
Ahjaa, olen vahepeal infi saanud, et meie mata tööd on leitud ning et need saadetakse Saksamaalt Eestisse! Hurraa!!

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.