Tuesday, January 24, 2012

I took a seat on the ice-cold lawn

 
Jeei, käisingi eile suusatamas ning tõepoolest - kui rahus iseenda jaoks suusad alla panna ja metsa vahel natuke vehkida, siis pole isegi põhjust kurta. Loodan, et see ei jäänud nüüd viimaseks korraks sel aastal.
Triin astus lõunapausil minu juurest läbi ning mängisime mu köögis keemikuid ehk siis sulatasime mu köögis tina (ja ma oleks silmast ilma jäänud, true story, ei maksa sulanud tina liiga bravuurikalt vette visata, eksju). Lõppkokkuvõttes ma ei saanudki aru, mida uuelt aastalt oodata...
... miskit moodi interpreteerisime varjudelt välja koera kujutise, mis tähendab hea sõbra leidmist. Kõlab hästi.


Päeva jooksul jõudsin Kangadžunglist, Prismast ja Tiimarist vajalikke pudinaid kokku osta, nii et lähiajal peaks veel üks või mitu unenäopüüdjat valmima, seekord siis suurema edition'ina. Mmmm, nii hea on lõpuks taaskord midagi oma käega meisterdada. Ei suutnud ajakirja ka ostmata jätta - my guilty pleasure. Peab võimalusi kasutama ja end eluga kurssi viima ju, tüki aja pärast olen jälle pooleks aastaks Eesti elust justkui ära lõigatud.
Naltsi kahh - reedel viisid mind jalakesed... dundundun... Parlamenti. Oh the shame. Nii tonti kohta pole ammu sattunud :D Aga vähemalt on nüüd ka see lokaal ära nähtud (didn't miss out on much before that visit).

Frank Ocean - Novacane 
Frank Ocean - Swim Good 
Jaa, ma olen kohutavas vaimustuses Frank Oceanist! Mu kõrvakesed ültevad mulle aitähh, kui ma keeran kõllid ja bassi põhja, nii et aknad värisevad (naabrid sedasama vist ei ütle, aga no las kannatavad kaks nädalakest).

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.