Saturday, February 2, 2013

Two last days

Little Dragon - Little Man (Holygrailers Remix)


reede (2)
Mingi krunn luurab, watch out!
Neljapäeval oli suht edutu katse käia vanas gümnaasiumis - edutu just seetõttu, et sel hetkel, kui ma Liisuga koolis sees ootasin ning Maris autot parkis, lahkus endine klassijuhataja just koolist. Ups.
Vähemalt nägime uut puhvetit koolisööklas ja veel paar muutust, mis meid segadusse ajasid.
Samal õhtul tegime vanalinna tiiru - elu esimene visiit Paari Veini (what, nii head muusikat lasti, ma pole harjunud selliega, Sonderborg ja igal peol kostuv Party Rock Anthem/Danza Kuduro/Gangnam Style on mulle jäädava trauma tekitanud) ja seejärel klubiring. Üldiselt kordaläinud värk.
reede (8)

reede (11)

reede (9)v2
Oli asja linna... ja tundsin end nagu turist. Kui palju detaile me igapäevaselt sama rada tallates ei märka! Nüüd, kus pole võimalik kuigi tihti vanalinnas hulkuda - lihtsalt whole new world!
synna (10)
Voyage-voyage
synna (9)
Tšau, Kätlin!
synna (2)
Ja reedel oli suuuuuuur sünnipäev, kus nägi üsna palju tuttavaid ja vähem tuttavaid ja otseloomulikult võõraid nägusid. 'N it was nice & fun ja nüüd on mul pisut kurb, et seekord mu koduskäik nii üürikeseks jääb. 
Kohe lendan kinno - häbi tunnistada, aga pole seal poolteist või kaks aastat käinud. Olen kuidagi sujuvalt üle läinud online stream'inguga filmivaatamisele, nii et pole suurt vajadust näinud kinno minekuks. But now I just have to do it.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.