Saturday, August 24, 2013

Crazysuperwonderful Last Week!

Fleetwood Mac - Dreams (Gigamesh Edit)


Mu viimane nädal Eestis, ühtlasi ka sünnipäevanädal, kandideerib kohe kindlasti mu elu parimate hetkede hulka. Natuke klišee pisarakiskuja moment, aga ma tõepoolest tunnen, et mu elus on nii palju häid inimesi, nii et misiganes kosmiline vägi, karma või Saatus selle kõige taga on, ma olen vägaväga tänulik ja rõõmus. 
Ilmselgelt sai palju torti ja šampust, nagu sünnipäevadele kohane, ja kuna kõiki vajalikke inimesi on praegusel hetkel ühel ajal kokku koguda pisut keeruline, siis pidustused kestsid mitu päeva (mis tähendab rahulikku ja kodust laupäeva täna õhtul... ohh, sünnipäeva laps olla on kurnav amet küll). Elu nagu filmis! 
//
My last week in Estonia, which also happens to be my Bday week, deffinetly belongs in one of the most memorable phases of my short life. This is a cliche tearjerker moment now, but I really feel, like my life is full of such good people, so whatever cosmic force, karma or Fate is pushing them on my path, I'm just reallyreally thankful and happy.
Obviously there was lot's of cake and champagne, just like a good ol' birthday is supposed to be, and since these days it's super difficult to get all the right people together at the needed day, the celebrating lasted for a couple of days (so this means a peaceful Saturday at home for me... oh, it's a tough job being a bday kid).
Living a life that seemed possible only in movies.

DSC_0016
 Kerti ja Kerttu Tallinnas, yeehaaa!
DSC_0018
DSC_0022
DSC_0025
Käisime nr 9 terrassil õhtustamas ja kokteilitamas, seejärel joinis Irmeli ning läksime HETK'e mõnulema, et viimaks Paari Veini maanduda ja ilusti keskööks koju jõuda, et Kerti auto kõrvitsaks ei muutuks ja neiud ilusti ikka Viljandisse jõuaks sõita. 
DSC_0026
Mõnusat täidisega lagritsat kah kingiks. 
DSC_0032
DSC_0036
Sättimised-sättimised...
Eile oli rõõm Triinuga linnas kolada, Paar Veini ja Sinilind ning õhtu lõppes üldse Sonderborgi reunion'iga ehk siis Daniel, Rain ja Namiq tulid vanalinna vallutama.
DSC_0043-tile
Tellisin Asosest Eestisse 2 pakki, esimese sain kätte mainitud kuupäeval, aga teisest polnud hõngugi... Kuna mul juba kord läks üks pakk kaduma, hakkasin siit juba omi järeldusi tegema, kuid õnneks sain eile siiski postist teatise ja lendasin oma papudele järgi (pildil ka veidi näha)! Üldse olen kohutavalt rahul oma kahe tellimusega, nt pildil olev tagi on mu uus suur armastus ♥ Ja ei mingeid saatekulusid, no mis saab veel parem olla?
DSC_0056
Uuendasin oma "väga tarvilike vidinate" stash'i enne lahkumist - kes teab, mis manti seal Hiinas müüakse, eks. Põsepuna (mida ma kusjuures never pole eelnevalt omanud) , suurepärane juuksemask, ripsmetušš ja lainer. Tušši valisin taaskord sada aastat, sest ma olen kohutavalt pirts harjade osas ja käisin kruttisin vist kõik tuššide testrid läbi, et see õige leida.
DSC_0059
Absoluutselt võrratu käekell, taaskord Asosest.
DSC_0057
Tšau, Mao.
DSC_0060
Essentials

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.