Saturday, January 18, 2014

And it's weekend again!

Common - I Want You (Kaytranada Edition)



Just nii - kauaoodatud nädalavahetus on käes ning veedan mõnusat laupäeva õhtut pikutades ja mõeldes, millist filmi küll vaadata. 
Kõik on hetkel mõnusalt tasakaalus, nädala sees käin praktikal, seega vaheaeg on sisustatud. Tööpäevad on pikad, kella 10st kuni kella 19ni, vahepeal on tund lõunapausiks ka. Päeva muudab pikemaks pisut enam kui tunniajaline teekond tööle ja sama pikk aeg tagasi koju, millest 40 minutit võtab enda alla puhtalt nr 2 liiniga sõit (noh, vähemalt on mul küllalt aega raamatu lugemiseks - surun end kuskile nurka, kus pole ohtu, et rahvamassiga uksest välja kistakse ja üritan oma peatust mitte maha magada, sest metrooga sõites on väga lihtne enda asukoht ära unustada).
Olen ühe hiina firma müügiosakonnas, ülesanneteks on peamiselt müügitöö edendamine ja mul on kohutavalt vedanud kollektiiviga! Õigemini teiste praktikantidega, kes on pärit kas UK'st, Saksamaalt, Prantsusmaalt, Itaaliast, Kolombiast, Venezuelast... ning üllataval kombel klapime kõik suurepäraselt!
Eile käisimegi kõik koos peale tööd Perry's baaris ja seejärel Shanghai ühte kuulsaimasse kluppi MINT'i. Klubi nagu klubi ikka, aga neil on akvaarium haikaladega ja kes saab haikaladele ei öelda? 
Täna, kui oma suureks üllatuseks avastasin, et mu jalad taastusid peale eilset tantsumaratoni 13 cm kontsades (ja ma ei tee nalja, koju minnes kartsin, et mu varbad ja päkad on terveks nädalavahetuseks läbi, läksin Carrefour'i ja võtsin Hiina Uusaasta-eelsest ostuhullusest osa. Maitsetult kirjud  jõulukulinad on asendunud maitsetult kirjude CNY (Chinese New Year) dekoratsioonidega, rahvast on iga nurga peal, poeassistendid teevad kisades oma letile reklaami, ühesõnaga - kaos. Ja ma olen sellega juba päris harjunud. Üritan oma kulinaarseid teadmisi avardada ja lisasin ostukorvi niangao (年糕) ehk siis kivikõva riisikoogikese (oh, ma nägin kalakujulist ka müügil! Nunnu!) , mida uue aasta puhul süüakse ja mingit sticky rice cake'i punaste ubadega... Ühesõnaga, olen aasiapärastest maiustest vaimustuses (ja lisaks, et punase oa kasutamisvõimalused nii desserdiks kui soolastes roogades on muljetavaldavad).
Ostsin ka pisikese retseptiraamatukese lihtsate ja tervislike hiina retseptidega ja mõtisklen, milliseid põnevaid toiduained koju tuua (kuivatatud hurmaa ja maguskartul fo sho', goji marjad, lootose seemned...). Haha, hakkan Eestis kõiki legit hiina toiduga kostitama :)
Ilmselgelt ma tööle fotokat kaasa ei võta, seega pilte tuleb siit ja sealt ning kvaliteet on vastav. Lisaks on mul (taaskord) Instagrammi piltide üleslaadimisega probleeme (telefon jookseb kokku peale filtri valimist või paremal juhul katkestab laadimise ja Instagrammi äpp sulgub iseenesest)... seega nautige seda, mida on hetkel pakkuda :)
 Igahommikune loksumine
 Olin tükk aega tahtnud wakame vetikasalatit ja reedel suutsin lõpuks kõiki veenda lõunapausil minna sushirestosse, mis töö lähedal kaubanduskeskuses asub. See oli üks nendest lahedatest kohtades, kus kokad seisavad resto keskel, vorbivad nigirisid ja makisid ning panevad nad taldrikul konveierilindile sõita, nii et saad meelepärase toidu kohe haarata. Lisaks oli seal sushiresto kohta muljetavaldav menüüd ja sai muud põnevat ka tellida. Proovisin silken tofu't (väga pehme ja õrn tofu variant) koos seesamikastme ja kuivatatud kalalaastudega. Meeletult hea!
 Teel kaubanduskeskusesse läbime üht toiduturgu, kus mehed valju hiina diskotümmi saatel liha grillivad ja wok nuudleid pannil keerutavad - elu keeb!
 Siseneme MINT'i
Mul pole aimugi, miks selle pildi kvaliteet näeb välja, nagu oleks see olnud tehtud mikrolaineahjuga... aga haikalad! :D
Lucia, Mile, mina, Annie ja Maui
Mile, mina, Francesca ehk Gigi ja Danny

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.