Wednesday, November 26, 2014

What's been up in November?

Blogimiseks pole viimasel ajal väga mahti olnud (kool ja töö ja trenn ja elu, umbes nii), aga ma olen siiski veel elus. 
//
I haven't been much into blogging lately (school and work and working out and life are kinda taking up my spare time), but I'm still alive.



Novembri alguses oli vana hea J-dag ehk Tuborgi jõuluõlu ametlik turulejõudmise päev.
//
Good ol' J-Day was in the beginning of November, to mark the release of Tuborg's Christmas beer.



Läksin ühel pühapäeval tormise ilmaga välja jooksma. Common sense ütles, et miks ma üldse välja lähen sellise ilmaga, aga tagantjärgi oli väga hea tunne. Jooksin kuskile väga sügavale metsasoppi, imetlesin looduse värvidemängu ning jõudsin omadega randa. Oli meeletult tuuline ning meri lainetas pööraselt, tegin rannapiiril lainetega võidu sprintimist. Väga lahe elamus!
//
There was this one epicly stormy Sunday, when I went out for a run. My common sense was questioning my intentions of ever leaving the house on a day like this, but the feeling after the run was so rewarding. I ran somewhere in the unknown depths of our forest and tried to absorb the autumnal beauty of the nature. At one point I made it to the beach, where I was kind of competing with the waves hitting the shore - just sprinting in order not to get my sneakers soaked. That was really awesome!
Much fashion.
 Läksime Nilsi süntarile ja tegime talle brownie, mille kaunistasime väga sündsusetult ära ka, aga detaile siin blogis ma ei avaldaks :D Sünna toimus sealsamas majas, kus elasin oma teisel aastal Bronxis, seega *mälestusi täis oli atmosfäär*.
//
We made a special brownie for Nils' birthday and decorated it in the most indecent way, but I wouldn't demonstrate it here :D The party was at the same house I used to live at on my second year of studies here, so it was kind of a nostalgic trip down the memorylane.
O'Malley sünna, kust korraks uttu tõmbasime, et saaksin Buddy Hollys pilte teha. 40 minutit pildistamist ja olime tagasi Cafeenis peol, like we never even left! 
//
O'Malley's birthday party, that we left for a bit so I could take photos in Buddy Holly. 40 minutes of work and we were back in Cafeen like we never even left!
So very much fabulous, so very yes. Hahahh, ehk siis mul polnud midagi tarka teha enne tööd eelmisel laupäeval ja nii ma siis väänlesin peegli ees :D Üldse peaks täispikkuses peegli hankima, väga tobe on koguaeg kükitada, et mingit aimdust saada, milline ma täna välja näen :D
//
Phaha, yes, I got ready too early, so I had nothing else to do besides twist myself in various poses in fornt of the mirror :D Actually, I should get a full-lenght mirror, 'cause it's kinda ridiculous to crouch every time I wanna check myself out :D

Ja see on põhjus, miks ma väga blogima pole jõudnud - LE STUDYING.
//
And the main reason I'm such an inactive blogger - LE STUDYING.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.