Tuesday, August 31, 2010

Tears won't help you anymore

beach
NOOOOOO! Damn it, it's the last day of August, the last day of summer and the last day of summer holidays! And i'm even terrified to think about it, but tomorrow's the first school day and oh please, not again... school. And to make it even worse, it's the last year of school and i don't have any idea, what i'm going to do next year, and then there are exams coming and this just sounds too complicated. Someone, stop the bus, cause i wanna get off.
Ok. I'm sorry, i'm just seriously freaked out by the whole idea of this school year. Chillax, girl.
Anyway, had a great time at the beach today with Irmeli, spent the last summer day together, like every year (it's kinda our tradition) and i even got to say my last words, like i do it every year on 31st of August : "Well, this is it." Inside stuff, i know it kinda sounds weird :D
So now some "Glee", then driving school and after that i'll try to get ready for tomorrow's big school start.

beach
beach
beach
beach
beach

EIIIIIIIIIII!
Kurat võtaks, on augustikuu viimane päev, see tähendab ühtlasi ka suve ja suvevaheaja viimast päeva! Ning mul on lausa hirm sellele mõelda, aga homme on esimene koolipäev ja no palun, ei... uue õppeaasta algus. Et asi veel hullem oleks, algab kaheteistkümnes ehk lõpuklass, ning mul pole vähimatki aimu, mis minust aasta pärast saab, pealekauba on tulekul eksamid ja see kõik kokku kõlab lihtsalt väga komplitseeritult. Palun peatage buss, ma tahan maha minna.
Olgu. Vabandust, ma läksin endast väga välja praegu kogu selle uue kooliaasta pärast.
Chillax, tüdruk.
Igatahes oli täna tore päev rannas, veetsime Irmeliga viimase vaheaja päeva koos, nagu alati, see on meil nagu traditsioon juba. Sain öelda ka oma igaastased suve lõpusõnad: "Ja ongi kõik." Inside värk, ma tean, et oleme pisut kummalised :D
Praegu aga natuke "Glee"d, seejärel autokool ja peale seda katsun homseks koolistardiks end sättida.

2 comments

Anonymous said...

Ära liialt muretse selle viimase kooliaasta ja eksamite pärast. Lõpetasin see aasta ja eksamid ei olnud tõesti midagi nii hullu, kui ma varem arvasin.

Kriss said...

Tore, et üritad lohutada, aga paraku on mul kogu see jama alles ees, nii et enne ma küll rahu ei saa, kui kõik tehtud ja korras. Ning mul on mata eksam kohustuslik ja olusid arvestades ei tõota see hea tulla :S

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.