Saturday, July 23, 2011

Starry Night

It's too hot to sleep, so here's a late-night post! // Liiga palav, et magada, niisiis siin on teiel üks hilisöine postitus!

 Mmm, movie nights! And my phone is still there (someone stole it today and i'm sad & pissed). // Mmm, filmiööd! Ja mu telefon eksisteerib veel sellel fotol (keegi rottis selle ära täna, olen kurb & vihane).
The sky atm - the moon is so bright, that it lights up my whole room! And there are even some stars on the photo, how cool! (That blurry thing on the bottom is a plane passing by, not a ufo). // Taevas praegusel hetkel - kuu on nii erk, et valgustab tervet mu tuba! Eriti lahe on see, et fotol on isegi tähti näha. (See hele triip alumises ääres pole ufo, vaid mööduv lennuk).
The Viru shopping centre from up above. // Viru keskus ülaltvaates.
 A week ago at my place. // Nädal tagasi minu juures.
 A kitty, that I'm "babysitting", cute, right? // Minu hoolealune kiisu, nunnu, eks?
Last week, chilling in the park. // Eelmise nädala pargi-tsill.
Cheers!

Gotta go to bed now, try to sleep. Though I watched some creepy stuff on the internetz, so now I'm a bit disturbed... Typical me! // Peaks nüüd magama minema, vähemalt üritaks. Enne pidin muidugi mingeid häirivaid asju netist uurima, nüüd on pisut kõhe olla... tüüpiline!

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.