Monday, August 1, 2011

Decisions, dammit!

DSC_0831
DSC_0830 (2)

I got accepted to Tallinn university and to University of Southern Denmark. Should I stay or should I go? Oh god, I should make a poll or smth.
Honestly, getting away from here sound so darn awesome, but this organisatory part scares the sh*t out of me...

Nonii, mind võeti vastu nii Tallinna Ülikooli kui ka Lõuna Taani Ülikooli. Kas peaks minema või jääma? Oh issand, peaks mingi poll'i tegema...
Ausalt, väljavaade siit minema saada kõlab ahvatlevalt, aga organisatoorne pool paistab küll üsna masendav olevat...
The Clash - Should I stay or should I go

4 comments

E said...

Ma soovitan minna - kui ei sobi, saad iga kell ära tulla. Aga kui peale septembrit avastad, et oleks ikka võinud minna, siis on natukene kurb. Eks raske on loomulikult, mul on hea öelda, ei kujuta ise Taanis üksi elamist ette, kuna olen hullult kodus ja peres.

Aga mis erialadel üldse sees oled, nii siin kui seal?

Kriss said...

Ma olen samuti (peale väga intensiivset mõtlemistööd ja analüüsimist ja läbirääkimisi) üha enam veendunud, et peaksin minema. Vaatamata kõigile raskustele ning protsessi keerukusele, mis hetkel hirmuäratavana paistab, on kogu see vaev ja saadav kogemus end ilmselt väärt. Taanis sain sisse BA Business, Culture and Language (chinese) alale. 50% majandust ja 50% hiina keelt ja kultuuri. Tallinnas on Ida-Aasia Kultuurilugu, samuti valiks hiina suuna. Ja siis muidugi see õnnetu saksa keel & kultuur, mida ma elu sees enam õppida ei viitsi, aga mis oli varuvariandiks (10 aastat saksa keelt&grammatikat kahandas vaimustust selle keele vastu).

Liisu said...

mine Taani! sa rääkisid juba tükk aega tagasi sellest huvitavast alast, mida sa seal õppima hakkaksid.

Kriss said...

no ilmselt siis nii lähebki :)

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.