Monday, August 15, 2011

Et Dieu... créa la femme

Brigitte Bardot - Oh! qu´il est vilain

Once again, been to the Rooftop Cinema! We got to see Brigitte Bardot in a Roger Vadim movie "And God created Woman". I think I was too tired too see the movie though, since I can't remember, how it ended - embarrasing! But I had 4 rough days full of work behind me, so it was excpected. Oh well, atleast the scenery was nice and Brigitte was so pretty!
Woop, this Sunday will be my birthday! But first, I have to survive these 5 days of work in a row, omg, I have no idea, how I'm gonna manage that, since every part of my body aches so much atm :S

Taaskord Katusekinos käidud ning linnuke suviste tegemiste listis kirjas! Nägime kuanist Brigitte Bardot' Roger Vadimi filmis "Ja jumal lõi naise". Ma arvan, et olin ikka väga väsinud eile õhtul, sest ma ei suuda meenutada, millega film lõppes - suht piinlik! Aga mul oli ka 4 järjestikust karmi tööpäeva selja taga, nii et seda oligi oodata. Aga vähemalt oli visuaalne külg filmil suurepärane ja Brigitte nii ulme-ilus!
Ojee, pühapäeval on juba mu sünnipäev! Aga kõigepealt pean toime tulema nende 5 järjestikuse tööpäevaga, mis sellele eelnevad. Muidugi ma ei kujuta ette, kuidas see välja hakkab nägema, sest hetkel valutab iga millimeeter mu kehast selle kohutava jooksmise pärast :S
Taani kohta nii paljut, et meid on hetkel 4 eestlast, kes Sønderborgi sõidavad ning ee... mitte ühelgi meist pole elukohta. Tõesti loodan, et me ei pea kuskil kivi all elama. Taani kinnisvara portaalid on ka muidugi ilgelt kavalad : selleks, et korteri üürileandja kontakte näha, peab tasulise konto enamustesse portaalidesse tegema. Ühikakohast pole hetkel haisugi ning ühesõnaga on olukord kriitiline. Nii et kui kellelgil on aimu, mida teha või ettepanekuid, siis on kõik soojalt oodatud!

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.