Wednesday, August 3, 2011

Made up my mind


So now it's clear - I'm going to Denmark! I probably wouldn't be saying this, but now it's 100% true, since I got some mail from the University of Southern Denmark and I've already bought my plane tickets. So I'll be leaving on 26th of August and uhm... I'm pretty scared to be honest. Because I'm gonna travel to Sonderborg all by myself and I constantly think that maybe I won't find my way to the right place or get lost in that tiny town or I won't find a place to live... Oh god, thinking like this NOW isn't very comforting, right?
And it also pisses me off, that my parents won't let me take my Nikon with me. I'm gonna try and smuggle it with me anyways, because I just can't imagine myself living in wonderful Denmark without taking my cam with me and photos of that amazing place! So keep your fingers crossed, because that will also mean lots of blogging from Sonderborg!
And back to other, less important topics... look at the neat cracked-effect nailpolish I bought! I got it in two colors, mint and dark blue, but I regret getting that dark blue, since it doesn't really match with my other excisting nailpolishes. Plus, my stepdad brought me a 'lil gift - some eyepencils, mascara and eyeliner from Chanel, Lancomé and Clinique! I especially like that Aqua color from Chanel, it's simply marvellous!

Nii, nüüd on siis asjad selged - ma lähen Taani! Ma ilmselt ei mainiks seda siin, kui asjad poleks 100% kindlad, kuid fakt, et mulle saabus eile ülikoolist postiga kiri ja lennupiletid Sonderborgi (uhhuuu, Estonian Air viib isegi sellisesse linnakesse!) on ostetud, tähendab ilmselt, et võin seda juba avalikult kuulutada.
26. augusti varahommikul alustan lendu Taani ja kui aus olla... siis on see kõik pisut hirmutav. See on esimene kord, kui lähen täiesti üksi võõrasse riiki ning mind valdavad sellised pealtnäha absurdsed mured a la kas ma ikka leian õige koha, kuhu minna ning ega ma seal pisilinnakeses ära ei eksi ja kas ma üldse leian ühika/korteri või pean kivi all elama... Oi ei, kui ma juba praegu niimoodi arutlen, ei mõju see ilmselt väga julgustavalt, mis?
Lisaks teeb mind tigedaks, et kallid lapsevanemad ei taha mulle mu Nikonit kaasa lubada. Igaljuhul üritan seda kaasa smugeldada, sest ma ei kujuta ette end elamas imelises Taani Kuningriigis ilma, et mul oleks võimalik kõike oma kaameraga jäädvustada! Nii et hoidke pöidlad pihus, et mu ettevõtmine läbi läheb, sest see tähendab ka rohket blogimist Sonderborgi linnakesest!
Nii, tagasi vähem oluliste teemade juurde... tšekkige mu uut cracked effektiga küünelakki! Ostsin kahes toonis, mint'i ja tumesinise, kuid ma kahetsen viimase ostu, sest tegelikult ei sobi see ühegi mu olemasoleva küünelakiga kokku. Lisaks tõi kasuisa vahvat nänni - silmapliiatsed, ripsmetušše ja laineri Chanelilt, Lancomé'ilt ja Clinique'lt! Lemmik sellest pundist on kindlasti Chaneli Aqua värvitoonis silmapliiats, no see on tõesti superkaunis!

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.