Wednesday, October 26, 2011

Holidays are so over

Ilmselgelt sai vaheaeg läbi, nii et taaskord oleme kõik õpingutelainel. Peale kooli on nagu ikka palju koduseid töid, mille tegemine kohe kuidagi ei edene - ilmselt on mingi edasilükkamisharjumus vaheajast sisse jäänud, mille peaks ruttu maha raputama.
Aga tegelikult olen uue veerandialgusega (hetkel) väga rahul, öösiti enne magamaminekut on nii hea tagantjärgi mõelda, et päeva jooksu on palju korda saadetud... Ja afkoors on hea schoolmate'se jälle näha - saab nalja!
Keegi nägi vaeva.
Väike paus peale kooli - Kertiga pärastlõuna kohvi vahukoorega limpsimas, natuke FB'd ja seejärel sukeldume tundideks põnevasse valemite maailma!
Õhtul, tükk aega hiljem, laamendamas Windowsi Math Input Panel'iga (mille ma suutsin kogemata arvutist eemaldada ja mida ma koledal kombel tagasi tahtsin ja seetõttu sada korda restarti tegema pidin... ja kokkuvõttes on see ikka üsna tont programm, mis mu närvirakke järjepidevalt hävitab). Ja kohe, kui ma selle postitusega ühele poole olen saanud, asun taas tegutsema. Ma luban. Praeguse tempoga jõuan ehk pühapäevaks valmis, aga hand-in on reedel.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.