Tuesday, January 17, 2012

Master of cozyness



Ma olen niiii palju vaeva näinud, et muuta oma tuba minimaalsete vahenditega nii hubaseks, kui võimalik. Alati on tunne olnud, et miskit oleks nagu puudu. Ja nüüd, kus peale viit kuud naasin oma kindlusesse... mmm, parim koht ever, kust otsida vajadusel talvise külma eest peidukohta... 
Viuviu, paari tunni pärast algab eksam ja mul pole aimugi, kust otsast ma alustama peaks. Ma ei ole isegi oma lugemisega jõudnud aastast 1920 kaugemale. Ehk siis mul pole õrna aimugi, mismoodi Hiinas viimased 80 aastat välja võisid näha. Ups.

I've put sooo much effort into making my room look as cozy as possible with minimal resources. Always felt, like there's something missing... And now, after 5 months, returning to this place is a pure bliss! It's just the perfect hideout if you need a place to be away from all the cold outside.
Boohohoo, my exam will start in a few hours and I have no how to start. I haven't even managed to get further from year 1920 with my readings. Which means I have no freakin' idea, how life in Chine has looked like for the last 80 years. Oops.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.