Thursday, July 5, 2012

Sommervejret

Santigold - The Keepers 
  






Nii, ühesõnaga, kõik piletid on ostetud, Eestisse (24.07) ja tagasi Taani (03.09). Magan esimese loengupäeva maha, aga eks see ole seda väärt - ma saan rohkem kui kuu aega kodus olla (ja ma tõesti vajan seda, ma ei saa enam magada ka nii, et Tallinnat unes ei näeks)!
Huvitav, miks kõik taanlased minuga rääkida tahavad? Täna astus ligi üks vana tädike, kellele ma ei suutnud selgeks teha, et ma taani keelt ei mõika (no samas, kui öelda taani keeles, et ma ei räägi taani keelt, eks ikka tekitab segadust küll)... Üllataval kombel sain isegi jutust aru, nii et noogutasin viisakalt kaasa, purssisin paar sõna sekka ja kõik lahenes väga okeilt. 
//
So, got my tickets to Estonia (24.07) and today bought the return-tickets to Denmark also (03.09). Gonna miss out on the first day, but it's totally worth it - I can be home for a whole month and even more (and I totally need it, I can't even sleep without seeing Tallinn in my dreams)!
I wonder, why do all the Danes want to talk to me? An old lady came up to me and she just didn't understand, that I don't speak danish (well, I'd be confused also, if someone would say in Danish, that they don't speak Danish)... Surprisingly, I understood what she said, so I just nodded my head politely, added some words on my behalf and everything turned out swell.
Oo, mis see on? Üks superilus kleit (mis kunagi hiljem ehk blogist läbi vilksab).
//
Ooh, what's this? A pretty dress (which will be shown some other day).

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.