Friday, February 15, 2013

Shrove Tuesday Buns, Surprises and our Burn Book

Celsius - Thought As Much 
   

Tere reedet! Mul on pisut piinlik, et ma nii palju instagrammi pilte postitan, am really sorry, pole viimasel ajal tööväliselt lihtsalt pildistama minna jõudnud... Ha, kuigi ilmselt pean mingiks ajaks instagrammi kasutamist piirama, sest peale viimast tarkvara uuendust jookseb instat kasutades kogu telefon kokku... Nii et ehk tähendab see taaskord kvaliteetseid pilte (loodame!)?

Trennnnnnilainel! Jah, uus trennivarustus on lisamotivatsiooniks :)
Laupäevase Intro Party eelpidu meie köögis with the stunning ladies
Tüüpiline vaatepilt - nukralt tühi tantsuplats
Selle pildiga on meil vana hea nali : "Look at my face when I'm drinking my cocktail!"
 
 Piinlikult palju pilte peeglitega (ristin selle PPPP sündroomiks) 
Mu tuba on mingi chillzone - kõik käivad istumas, vahel on mingid pikad jutustamised, vahel passime niisama... aga enamasti käivad mu toas oma telefoniga netis surfamas :D
DAS MASTERPIECE - täiesti enda tehtud vastlakuklid! Tuli tuju pärmitaignaga möllata. Sakslased ja taanlased olid kohutavalt segaduses, et kuidas seda pagana kuklit küll süüa ja mis mõte sellel "mütsikesel" küll on, hehe.
Mõnusad päiksega rikastatud esmaspäeva hommikud Løkken 34 köögikeses

Ilus ilm kutsus välja jooksma, 10 km mööda mereäärt möödus täiesti märkamatult. Üleüldse olen spordiga sel nädalal tubli olnud (siinkohal teen endale rahulolevalt pai), tulemusi on näha ja tunda (lihasvalu, mu lemmik), enesetunne ja energia on laes!
Le productive moments of boredom. Gracious picture of yourself ehk GPOY
Peale seda, kui Kerti endale karbitäie porgandeid pähe viskas, otsustasime, et meil on vaja feilide raamatut. Burn book omal moel. Meil on siin huumorivabrik lihtsalt ning kõiki kilde on võimatu meeles pidada, seega hakkame kõiki seiku dokumenteerima. Kerti jätkab sellega, kuniks olen Hiinas, seejärel tulen tagasi ja jätkan ning kunagi, peale lõpetamist, kui oleme hallid ja vanad, võtame oma memuaarid välja (hah, selle sõnaga meenub paratamatult Muumipapa) ja naerame... Ilmselt paar facepalm'i viskame samuti sekka. Et raamatust ei jääks mulje, et ainult mina ja Kerti oleme geniaalsusteks suutelised, siis kõigi teiste panged on samuti teretulnud (meil on juba Adriani jaoks eraldi adrianismide lehekülg, kus ta spanglish on ilusti ära tõlgitud... Näiteks sõna sneakers hääldas ta nagu Snickers ning me kõik mõtlesime, et ta pakub meile šokolaadi :D)

Sel nädalal veel toimunud:
  • Teisipäeval käisin Buddy Hollys 16+ pidu pildistamas... ma tunnen end nii vanana nüüd. Ja see oli üsna traumeeriv kogemus, olen aus.
  • Kolmapäeval saabus Kerttu taaskord Sonderborgi... koos üllatusega! Adrianiga nimelt! Hehe, see oli masterplan juba detsembrist saati ning absoluutselt KÕIK peale Kerti teadsid, et Adrian on tulemas - Kerti reaktsioon oli lihtsalt hindamatu :D
  • Neljapäeval oli Pub Crawl ehk siis pubiralli ehk siis palju jooke ja palju tantsimist. Aa, no ja National Singles Awareness Day oli ka :)
  • Böö, täna lähen hiina toitu sööma, hotpot it is. Chopsticks'id on juba ootel.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.