Tuesday, April 7, 2015

Easter Monday

Töölt vaba esmaspäev!
Olin juba nii ära harjunud, et pidevalt peab duracelli jänese kombel ringi siblima, et kuidagi imelik oli isegi... nii palju vaba aega! Pikalt ei viitsinud nii ilusa ilmaga voodis pikutada ja läksin hoopis jooksma ja askeldasin koduste toimetustega ning kooliasjadega... kuniks otsustasime Agnesega, et peaks end tuulutama minema.
Läksime kodu lähedal asuvale terrassile veinitama ja D vitamiini koguma, mis viis meid küsimuseni, et miks me tihedamini selliseid asju ei tee? (okei, üheks põhjuseks on absurdselt kõrged hinnad Taanis väljas käies, teiseks piiratud lokaalide arv Sonderborgis - jaa põhjuseid hakkas tulema)
Ajal, mil kool toob murepilved pea kohale, valmistab rõõmu mõte, et olen hakanud rohkem kaameraga pildistama jälle. Telefoni on nii mugav kaasas kanda ja sellega kiire pilt teha, aga fotoka kvaliteeti ei trumpa see siiski üle. Niisiis juba tükk aega olen endale üritanud meelde tuletada, et võiks kodunt väljudes ikka fotoka kaasa võtta ja kasvõi paar pilti päeva jooksul teha. Lihtsalt enda jaoks, et loominguline mõtlemine koguaeg töös oleks ja rooste ei läheks. So far, so good.
Kuna ma olen nüüdseks meeletult väsinud (läpaka ees peaaegu magamas, that kind of tired) ja homme pean varakult tööle minema, siis siinkohal oleks sobiv pisut seosetu jutuga lõpetada ja lasta teid piltide juurde :)

Monday drinks

Monday drinks
Monday drinks
Monday drinks
Monday drinks
Monday drinks
Monday drinks
Monday drinks

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.