Sunday, June 14, 2015

Tallinn Streetfood Festival

Eile ja ka täna on Telliskivis tänavatoidufestival - kohal on kõik Telliskivis juba asuvad restod, aga ka Mamo, Lamuu, ÖKU, Umami, Papa Joe, Elujanu jnejne. Kodukokad olid samuti kohal ja pakkusid värsket kurki ja kodukalja. Ise proovisin üht hiina jelly desserti (kergelt magus, aga ei midagi väga erilist.. selline kerge vahepala) ning Kerti ja Kerttu tegid tutvust mu lemmiku hiina baozi'ga, mis oli küll lihatäidisega ehk mitte mu esmane baozi valik... aga noh, nad said vist enamvähem pihta, millest ma Hiinas toitusin :D
Siis käisime Põhjala Speakeasy's, kus oli pop-up jäätisekohvik ja omgomgomg, MILLISED MAITSED. See maapähklivõi-pretzli (non-vegan vahelduseks) jäätis võitis mu südame. Lisaks oli vegan mango-mündi jäätis ja ma olen sellest eilsest jäätisetorbikust senini vaimustuses! Hoidke Speakeasy Facebook'i lehel silma peal, et teada saada, millal ja kus järgmine pop-up jätsikas avatakse, sest see on ausalt proovimist väärt!
Käisime mekkisime Elujanu pakutud falafeleid peedihummusega ka - veidi kuivad/krõbedad olid, aga siiski, niiiiii hea maitsega ja parajalt vürtsikad!
Ilmaga vedas meeletult ja üldse oli superduper päev. Peale suurt degusteerimist jätsime Kerttu tööülesandeid täitma ja läksime Kertiga parki puhkama ja murule lebotama.

Telliskivi food Festival


Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival
Telliskivi food Festival

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.