Sunday, February 10, 2013

Good one

Lissie - Pursuit of Happiness


Tulin kõigest kolmapäeva pärastlõunal tagasi ja pühapäevaks on juba nii palju nähtud, tehtud ja toimunud - poleks uskunud, et väikelinna elu nii kiire võib vahelduseks olla! Koolis, trennis, pidudel käidud, lisaks kõik muud tähtsad toimetused. Näiteks mu omaenda external flash'i soetamine (keksib rõõmust)! Sellega avaneb nii palju põnevaid võimalusi pildistamiseks, nagu ma juba kord ühes vanemas postituses mainisin! Laupäeval siis käisingi jälle Buddy Hollys pidu jäädvustamas - paistab, et hakkan harjuma sellistes... ee, totaalselt teistugustes tingimustes pildistamisega. See on ülimalt hea kogemus ja ilmselt arendab ka skillze fotograafina. Üldiselt ei tule elus väga tihti ette ka seda, et saab kasvõi pisku tööotsana teha midagi sellist, mis tõesti huvitab ning silmad särama paneb. Jah, ma naudin seda, mida ma teen & that's awesome. 

Paar pärlit eilsest ka:
Enelin & Helis
Esimene ja ainus pilt, kus ma peal olen :D Hahah, see dude on mu fänn, ta jääb mulle koguaeg tee peale ning paistab, et ta on kõigiga suur semu, sest ta on vist kõigiga klubis sõbrapilti lasknud mul teha. Nüüd jõudis järg ilmselt siis ka minu kätte.
Kristiana, Daniel, Siim, Kerti ja tuvastamata jäänud näpp.
Preilnad teise taustaga ja ilma kuttideta.

Praegu on kahtlaselt nohune tunne (ja, okei, eile esines veidike mantlita ööistel tänavatel kondamist, olen süüdi). Joon teed ja katsun selle pisiku välja suretada, sest olgugi et mul sel nädalal ainult 6 loengut kokku (3 äriõigust ja 10 hiina keelt jääb ära, seega need 6 loengut on veel esmaspäeva ja teisipäeva vahel ära jagatud - pole paha semestri algus) ja saaksin väikest skippimist lubada isegi... oh, neid muid kohustusi on nii palju tekkinud! Ma pole selle poolaasta jooksul kordagi haigeks jäänud, soovin seda harukordset seisu pisut kauem hoida.
Muideks, Hiina uue aasta puhul:

新年快乐!
恭喜发财!

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.