Wednesday, January 1, 2014

What a Year - 2013 in a Nutshell

Nagu ikka, aastavahetusel hakkab igal pool ilmuma postitusi ja artikleid, mis heidavad pilgu möödunud aastale ja nimekirju aasta kõigekõigematest sündmustest, tsitaatidest, uudistest, inimestest... you name it!
Seekordne postitus kuulubki just nende flashback'ide hulka. Elan üldiselt päev korraga, seega on väga huvitav liikuda ajas pisut tagasi ning eneselegi suureks üllatuseks avastada, mida kõike põnevat ühe aasta sisse mahub, kui palju uut ma olen näinud-kogenud-kuulnud-maitsnud ja kui palju ma olen muutunud!
Kõike muidugi piltides näidata ei saa, seega märgin eraldi ära enda jaoks veel mõned meeldejäävamad hetked - tegin lõpuks ometi internetist tellimisega tutvust, elasin paar nädalat minimaalsete unetundidega ja passisin lausa kella 2ni öösel koolis, vaid selleks, et õppida (poleks uskunud, et nii pühendunud suudan olla). Tegin elus esimest korda vastlakukleid. Mingil hetkel leidis meie eludes nii palju absurdsusi aset, et pidime oma "feilide" raamatut pidama. Võtsin üksi ette tripi Augustenborgi ja ei eksinud teel sinna ära. Üldse palju reisimst. Tegin väga pühendunult trenni ja nägin isegi tulemusi (ja nüüd näen, kuidas need tulemused ilma trennita kaovad :D ). Kolisin oma esimesest ühiskorterist välja ja puutusin kokku "remonditöödega". Suur autotripp läbi Taani, Rootsi ja üle mere tagasi koju, Eestisse. Esimene Viljandi Folk. Absoluutselt suurepärane sünnipäeva tähistamine. Patareiv. Käisin muuseumides ja näitustel, peale Diori mainiks ära Irving Penn'i tööde näituse. Mitte ainult ei reisinud Euroopa piirest välja, vaid lausa ELAN ühes kõige põnevamas suurlinnas ever! Esinesin suure rahvahulga ees hiinakeelsete lauludega. Võtsin hiina pulmast osa. Langesin tänaval ühe kõige tüüpilisema Shanghai petuskeemi lõksu ja jäin paarikümne euro ja eneseväärikuse võrra vaesemaks. Võitlesin ja võitlen senini õhusaastega. Käisin stuudios pildistamas. Sõin palju veidraid toite. Tutvusin NII PALJUDE uute imeliste inimestega maailma erinevatest soppidest! The list goes on and on, aga ma ei suuda kõike lihtsalt üles loetleda. Aasta oli erakordne, see on kindel!

Teine aastavahetus Sonderborgis, Taanis
jei
Sain proovida klubifotograafi ametit Buddy Hollys
synna (4)
Käisin Tallinnas pisikest puhkust veetmas ja nägin neid kõige-kõigemaid
Meistrite Hoov
Üleüldse, talvine Tallinn on imenunnu!
Veebruaris võõrustasime Kerttut ja Adriani - öised muffiniküpsetamised, pub crawl'id, Saksamaal kummikommišoppamine...
Ja korraldasime enda juures ühe mõnusa istumise iseseisvuspäeva puhul!
Käisime Namiqi sünnal ja ma ei unusta vist kunagi, kuidas me üritasime jalgratastel kooki, jooke ja popcornituutut ühikatesse sõidutada :D Ja kuidas Fakta poemüüjad meie üle naersid, kui meie oste nägid...
Kohati tundus, et kätte on jõudmas kevad
SNOW
Kuid siis tulid vastikud lumetuisud meid kimbutama
page3
Märtsis avanes võimalus Rebeka loomingut pildistada
kitchen & morning sun
Seda kööki, kus küpsetasime lugematu arvu küpsiseid ja kooke, kus sai nii palju enne väljaskäimisi pummeldatud ja istungeid korraldatud.... kööki, kus toimusid spontaansed tantsud ja laulukontserdid, kus korraldasime isegi põrandal lebotades jõulupikniku... seda jään küll igatsema :') Isegi neid ämblikke, kes vahel kapinurgast välja siblisid ja kelle tõttu alati keegi meist kiljuma hakkas (v.a. mina tegelikult, mina olin ämblikutapja :D )
Kerttu tuli külla ja seadsime sammud taas Flensburgi
Ja ühtlasi hoolitses Kerttu selle eest, et meil peol väga lõbus oleks (hinthint ehk see sinine kokteil)
Zadar Holiday
HORVAATIA
Päike, palmid ja mõnus toit (iga päev pagarilt pehmet sooja saia!!)
Ja ärgem unustagem meie kallist suitsuhaisust Q Bar'i ning seda kohutavat 5 liitrist veinitünni ja üleüldse rõõmustavalt odavat veinihinda!
Tagasi Sonderborgis, seekord rannas grillimas ja kevadet nautimas
Ain't nothing better
Magnolias
Kevad ja imeilusad magnooliad
Mayday
Rannas peesitamiseks ilma jagus
Going to see 'Hangover 3'
Esimene ja tänaseni viimane kinokülastus Taanis, mida oli tarvis jäädvustada
A Day in Hamburg
Päevake koos Kerttu, Kerti ja Hamburgiga
Kohupiimamaiused
Sünnipäevad-sünnipäevad!
Graduation!
Nägime SDU lõpetamise tseremoonia ära
pre-party selfies
Ja ametlikule osale järgnes piduuuu
Viimased õhtud Lokken 34 korteris
Hold on, we're going home
Tere, Tallinn!
Folk ja Viljandi
KUMUtamas
Detailid, mees
Kalamajas tuuritamas
Sel aastal kestsid sünnipäeva pidustused mitumitu päeva ja olid vist ühed kõige spontaansemad ja lõbusamad samaaegselt
Pargis Martini Asti ja oravatega
Night in Shanghai
Highlight of the year - mu SUUR tripp Aasiasse! Reis läks üle kivide ja kändude, nimelt esimene lennuk ei väljunud rikke tõttu, Helsingi-Shanghai lennust jäin seetõttu maha, seejärel tegin detour'i läbi Hong Kongi, kus mulle anti reaalselt 30 minutit ühelt lennukilt teisele jõudmiseks. Pole vist elu sees nii kiiresti oma kohvriga jooksnud... selleks, et lennukile pääseda ja seal 2 tundi veeta, sest lend lükati edasi. Shanghaisse jõudsin kell 10 õhtul ja sellega polnud mu stressamine kaugeltki läbi, sest ma olin kindlalt otsustanud, et ei võta taksot (pikk maa + suur võimalus, et taksojuht petab), vaid lähen airport shuttle bus'iga. Esiteks oli selle peatust võimatu leida, teiseks kartsin et, et ei pääse üldse selle peale, sest tegemist oli viimase väljumisega ja rahvast oli peatuses hullupööra. Õnneks pressisin end peale - seisin küll pool sõitu surutuna vastu bussijuhti ja esiklaasi, aga hei! Vähemalt jõudsin kohale! Elukool algas juba esimeste minutitega siin.
The Bund
Shanghai Old Town
Yuyuan gardens
Mida kõike ma olen Shanghais teinud ja näinud...
Esprit Dior
Näiteks avanes mul võimalus Diori näitusel ära käia!
Freshmarketid on ühed parimad kohad värskete köögiviljade ja puuviljade ostuks... Lihaostud jätaks aga vahele...
Pudong
Mu esimene kord Pudongil oli üsna töine - pildistasin taaskord Rebeka (kes oli Shanghais praktikal!) disainitud riideid, seekord kleiti.
Museum Saturday
City life and epic sunrises
Jing'An Temple
Ma käisin Jing'Ani templis... see oli võrratu!
Christmas Market
Christmas!
Ning vaatamata sellele, et oleme kodunt nii kaugel ja maadleme nonstop kooliga, suutsime kogu detsembrikuu jooksul tekitada korraliku pühademeeleolu!