Saturday, May 30, 2015

Two and a half hours in Copenhagen

Lühike video lühikesest tripist Kopenisse - jõudsin rongilt maha hüpata, kohvi haarata, astuda läbi  paarist poest (&other stories, Weekday ja Monki, kust väljusin ilusa musta maksiseelikuga ning sain naeratuse eest 10% allahindlust ja ee... banaani :D Taanis on nii lahedad nädalalõpu pakkumised ikka hah). 


Panustasin sellele, et olen Kopenhaageni ülikooli läheduses viibinud, seega selle leidmimne peaks lihtne olema - well, kas ma mõtlesin sellele, et Kopenhaageni ülikool koosneb mitmest hoonest, mis on kõik linnaplatsi erinurkades? Küsisin vist 5 inimese käest juhiseid ja jäin vaid 5 minutit SDC miitingule hiljaks. Räägiti elust ja olust Pekingis, nägime filmiklippi kooli campus'est ja ühikatest  ka (Shanghais nägid ilusamad välja, aga ma ei kurda). Siis tutvusin paari tulevase kursakaga ja teiste programmide inimestega ja esmamulje tulevastest koolikaaslastest oli nii hea, ma olen ausalt nii elevil juba, valmis kasvõi homme minema :D Nagu sain aru, siis mu mure, et ma olen ainus mitte-taanlane selles pundis, ei pidanud päris paika ka - nt üks mu kursakas oli Filipiinidelt (ja ka tal oli sama hirm :D ) ja väidetavalt oli kuskil seal ruumis ka üks eestlane (!!!), aga seda mainis mu sõber alles siis, kui olime juba tagasisuunduva bussi peale astumas. Kui see tõsi on, siis omgomg, see on suurepärane! Osati ma olen harjunud igal pool pmst ainus eestlane olema, aga see special lonely snowflake teema on, noh, lonely ju. 
Tegime bussil sõbraga plaane ka, et mis imelikke Hiina toite me Pekingis proovima peame ja et peaks Hiina müürile matkama minema, aga okei, see on hetkel vaid niisama mõtetega mängimine. Igatahes, kas ma juba mainisin, kui elevil ma olen???

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.