Tuesday, August 23, 2011

Huske du mig?


Ohwow, I almost forgot about these photos, since I saved them in some other folder rather than the usual one.
Anyways, today was my last day at work and altough my job as a waitress was damn hard, I still cherish everything that I have learned (like how to sell stuff and be all bubbly and talkative and not let anyone boss me around and how to make the yummiest caffee lattes!) + I will never-ever forget my wonderful colleagues! Thanks for these wonderful years together!
Now I have to figure out, what to put in my suitcase - now's the last time to start thinking about that!


Peaaegu oleks need pildid postitamata jätnud, sest seivisin need kuskile teise folderisse, kui tavaliselt...
Täna oli mu viimane päev tööl ning nüüd muutun ma sentimentaalseks, aga ma tahtsin väga ära mainida, et kuigi ettekandja töö pole just kergemate killast, hindan sellegipoolest kõike, mida see töö on mulle õpetanud (nt kuidas olla osav müügimees ja asju pähe määrida inimestele ja kindlasti sai enesekindlust võõrastega vabamalt suhtlemiseks ja et ei tohi lasta kundedel endale pähe istuda ja kuidas teha maailma mõnusamaid caffee lattesid!) + ma ei unusta kunagi maailma parimaid töökaaslasi! Suurimad tänud nende vahvate aastate eest!
Niih, ja nüüd peab lõpuks endale selgeks tegema, mida kohvrisse toppida - üsnagi viimane aeg selle mure lahendamiseks!

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.