Thursday, August 25, 2011

Hej!

DSC_0990

As you see, I've redecorated my blog layout - a new layout for a new beginning! Hope you'll like it, though I did this one in a hurry, I still find it rather cute. Made the backround all by myself, so now I feel all special and stuff :D
Anyways, I'm off to Denmark in less than 7 hours and even the slightest thought of it sounds just soooo crazy! I'm going to a foreign country with a funny language I don't speaks and I probably haven't got the slightest clue, where I should go after my arrival. But it'll end well, I'm pretty sure of it :)
If you feel like it, you always have the possibility to use Google Translate and read my blog in Wordpress - it's purely in Estonian and I'm gonna try to post more detailed stuff about my life abroad. 
But this blog here will stay as my favourite one and I will try to update it just as frequently and with lot's of photos, just like I used to!

Nagu näha, olen blogi välisilmega pisut susserdanud ning kiiruga midagi sellist kokku klopsinud. Otsustasin, et uus algus vajab ka uut tausta ning tegin sellise sulekese motiiviga täitsa ise - nüüd on nii eriline tunne, et anna olla :D
Homne päev saab parajalt pikk olema - tõusen kuskil kella 5 paiku hommikul, võtan kohvri turjale ja vut-vut lennujaama poole. Täiesti uskumatu, aga see kõik toimub vaid paari tunni pärast! Alles ma soigusin, et see paberimajandus on nii tüütu ja nüüd... vähem kui 24 tundi. Täiesti võõrale maale ja keeleoskamatuna ja mul pole ka aimu, kuhu ma minema peaks, kui ma kohale jõuan. Oh joy. Aga kõik saab korda! Alati on saanud :)
Juhul, kui kellelgil on huvi pikemaid postitusi lugeda mu seiklustest ja niisama soigumistest, siis eksisteerib veel üks blogi Wordpressis, kuhu (peale piinlikemate postituste privaatsemaks muutmist) kavatsen detailsemalt üles tähendada kõike põnevat, mida nägin, kuulsin, tegin jne.
Aga see siin jääb ikkagi mu lemmik-blogiks, st kavatsen seda siin rohkete fotodega ikka sama tihedalt vürtsitada!

1 comment

Maiken said...

väga vinge võimalus ja edu sellega! :) ah jaa, dressikas on üliarmsat tooni..

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.