Saturday, August 27, 2011

Settling in

My room-mates Kerti, Reelika & Merle

I'm actually in Denmark now and it still hasn't hit me, that I will stay here for a year! It feels like I'm just travelling and since I've never been away like that before... well, I need some time to get used to this feeling. I've been through some stupid situations already - like loosing my luggage somewhere in Copenhaagen airport and then getting lost on my first night here, in the dark street of Sonderborg and during a rainy night. Everything turned out better than expected, of course - got my luggage back on that same evening and I found my way home too :) Anyways, it's really rainy here and... guess we have to do some shopping, because we don't have some basic things, like a clothes hanger... So nothing exciting to say atm.
Though the University looked nice, I must say! More photos later!

Taani Kuningriigi taevas on hall ja sombune, garneeringuks saab väikse vihmaladina ka kaela.
Siin ma siis olen ja minuni ei jõua endiselt fakt, et ma pean siia aastaks jääma. Ikka on tunne, nagu oleksin reisul ja varsti saab koju, aga ei... Pole varem nii pikalt ära olnud ning pean selle mõttega nüüd harjuma. Ehk siis peaksin asja vabamalt võtma ning üritama end koduselt tunda.
Saabusin küll alles eile, aga nende 24+ tunni jooksul olen igasuguseid tobedusi suutnud läbi elada - kas pagasi kaotamine ja vihmasel öös võõras linnas eksimine kõlavad? Esiteks lükati mu lendu Tallinnast Kopenhaagenisse pisut edasi ning ilmelt ei jõutud mu kohvrit ühelt lennukilt teisele sõidutada (ja Kopenhaageni lennujaam on kuramuse suur - maas on lausa sellised lapikud eskalaatorilindid, mis peaksid aitama reisijate sammu kiirendama). Õnneks sain oma kohvri sama päeva õhtuks kätte, aga kuramus, selle taksoarve saadan ma küll Cimber Airlines´ile - 140 DKK maas ei vedele ja ega MINA seda Kopenhaagenisse ei unustanud!!!!
Teiseks siis olime eile room-matesidega ülikooli pubis, kus õlle hinnaks vaid 10 DKK (linna odavaim pubihind ilmselt) ning oo, kus oli ikka rahvast! Ja ilm oli ka super - taevas olid hullult sünged pilved ning iga paari sekundi tagant lõi kuskil välku, aga mürinat ja vihma polnud (või summutas selle jutuvada ja muusika?). Ma ei jaksanus muidugi kaua istuda, sest olin sel päeval Taani aja järgi hommikul kell 3:30 ärganud ning kui kell oli juba 23, tundsin üüratut väsimust... Otsustasin üksi koju minna ja sel hetkel hakkas padukat sadama ning ma suutsin veel ära eksida! Sest taanlased ilmselgelt säästavad tänavavalgustuse pealt ning tänavasiltide panekus on nad ka üsna kitsid - tänava alguses on sildid, kui mööda jalutad ja ei vaadanud, oled ise süüdi. Koju jõudsin küll, aga ma nägin läbimärjana üsna õnnetu välja...
Hetkel istun kohalikus McDonald´sis ja kasutan nende netti, sest meie majas on sel mingi piiratud ligipääs ehk levi on olemas, aga sisse ei saa. Täna peaks igasuguste olmeasjade järgi poodi minema - riidestanget, patja, kõnekaarti... VIHMAVARJU tahaks.
Ülikool oli muidu ilus, varsti teen pilte ka, eilse ringijooksmise ja kohvri pärast närvamisega ei olnud väga tuju pildistada.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.