Saturday, February 4, 2012

It's better just to stay in bed

Gotye - Save Me 
   
Pole suurt midagi ette võtnud viimasel ajal, sest ei raatsi kodunt väljuda. Ilmselgelt pole siin mingit erilist põhjust selleks tarvis välja nuputada, rämedalt külm on. Nii et võin lihtsalt häbematult kodus passida ka laupäeva õhtul (jou, -24 mu kraadiklaasil, eks).
Mõned päevad tagasi suutsin siiski vanas koolis ära käia. Tegime Marisega hea üllatuse endisele klassijuhatajale ja lihtsalt rebisime keset üht ta tundi klassiukse lahti, mille peale õpetaja oma klassi täiesti ära unustas ja oma tähelepanu meile pühendas, hehe. Ja siis sain muidugi 12 A-le rääkida elust Taanis klassi ees... Oh jumal, ma loodan, et ma kedagi nüüd eemale sealt ei peletanud.
Täna lootsin natuke hiina keelt meelde tuletada ja teistele veidike järgi jõuda, sest ma pole õpikut vahepeal kätte võtnud, suur osa hieroglüüfidest on kui peast pühitud ja loengud on juba alanud, niisiis liiguvad teised edasi. Ups. Üllas soov lõppes sellega, et ma taasavastasin enda jaoks "Gossip Girl"i sarja ja mässasin köögis tuunikala salati ja kräsupea koogiga.
Erinevate sarjadega on mul üleüldse mingi kummaline love/hate relationship ehk siis mulle meeldib neid ajaviiteks vahtida, aga ma tüdinen neist nii kiiresti. Näiteks "Gossip Girl"i ma juba korra üritasin vaadata, tervitasin sarja alguses suure hurraaga, sest lootsin, et see meenutab rohkem raamatusarja (mille kõiki osi olin mitu korda kapsaks lugenud), aga mida enam ma sarja vaatasin, vaibus mu vaimustus ja asi jäi soiku. Nüüd tundub see millegipärast taas põnev olevat, nii et suutsin esimese hooaja lõpuni vaadata ja alustada teisega. Õnneks on mul nüüd tükiks ajaks tegevust, sest neid hooaegu on ikka üüüüüüsna mitu vahepeal tekkinud.
Sarnane lugu oli nüüd "Pretty Little Liars"i sarjaga - alguses tundus see nii teistsugune ja põnev olevat, aga teine hooaeg ajab mind juba närvi, sest ilmselgelt on süžee end nii ära ammendanud ja on paras aeg sari ära lõpetada, enne kui see totaalselt jaburaks muutub (umbes nagu "Lost", mis peale geniaalset esimest ja teist hooaega kannatamatult tüütuks ja segaseks muutus - people, learn to stop, when the thing is still good).
Saturday night rant.

Ooooo, esmaspäeva õhtul lähen juba tagasi Sonderborgi! Mõnes mõttes ootan juba, õpihimuline, nagu ma olen - mõned uued ained, nagu filosoofia ja marketing, tulid nüüd tunniplaani, põnev. Ja hiina keelt tahaks meelde tuletada ja veel rohkem osata!

EDIT: Kui eile peale seda postitust voodisse pugesin, jõudsin 15 minutit lamada ja elu üle mõelda, ning mull jõudis kohale... et ma sõidan ju hoopis teisipäeval ära. Ma hakkasin seepeale iseenda hajameelsuse peale meeletult naerma ning ärgem mainigem seda kergendustunnet, kui taipasin, et võitsin sellega ühe päeva juurde :D

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.