Saturday, February 18, 2012

TGIF & Sushi


Armastan reedet. Eriti nüüd, kus mul reeded üldiselt vabad on!
Ja vaba päeva ei kasuta me siin magamiseks, vaid käisime Kertiga jõusaalis rabelemas, seejärel koristasime, käisime poes ning asusime sushit valmistama! Minu jaoks oli pisut uskumatu, et seltskonnas oli päris paljusid, kes polnud veel sushit kordagi proovinud (ma ei tea, miks, aga arvasin, et kõik sakslased/taanlased on sellise asjaga juba tuttavad).
Vaatasime kaht filmi ka, "Devil" oli suures seltskonnas, nii et ma ei saanud absoluutselt millestki aru, kes oli saatan ja millal kõik ära surra jõudsid liftis. Ja kui kõik olid ära läinud, mõtlesime Kertiga, et nii tore oleks kahekesi veel üks õudukas peale vaadata. Valisime "Paranormal Activity 2". Selleks hetkeks oli nii unine ja filmi algus oli nii igav, et jäin terve filmi jooksul iga paari minuti tagant magama, et seejärel üles ärgata. Kuulasin natuke, kuidas Kerti filmile kaasa elas, üritasin ka sama teha, kuid siis jäin jälle magama. Ja nii kuni filmi lõpuni, kus ma lõpuks midagi teada ei saanud... nii et minuga võib neid kahte filmi veelkord vaadata :D

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.