Friday, March 9, 2012

Week in pictures

U.T.R.B. - Pressure

Ma ausõna pole seda blogi siin ära unustanud, aga sel nädalal on palju tegemist olnud, nii et polnud selle kõige keskelt aega selle nurgakese täiendamiseks + elu on hetkel üsna argine niikuinii. Teen parem kiire lühikokkuvõtte oma nädalast:
Eelmisel nädalavahetusel veetsin aega ülikoolis ja tuupisin hanzisid. Jõin seal liitrite kaupa kohvi ja teed, taustaks panin filmi "Fight Club" käima. 
Trennis olen ka ilusti käinud, võtan spordiklubi liikmestaatusest ikka viimast. Tsiteerides üht spordifanaatikust tuttavat : "Kes trenni ei tee, see kooki ei söö!"
Kerti abiga sai eelnev tsitaat ka tõepõhja alla! Oleme siin mitu päeva passinud erinevaid retsepte ja unistanud mõnest vahvast koogist või küpsetisest ning lõpuks suutis üks meist end kokku võtta ja tegutsema asuda. Kerti otsustas ühe väga vanillise koogi teha, mul oli au taigent segada. Muutsime pisut retsepti ja panime sajaga küpsetuspulbrit ja soodat, nii et iga paari minuti tagant, kui ahjuaknast sisse piilusime, avastasime, et kook on taaskord suuremaks paisunud. Kartsime, et see asi plahvatab :D Õnneks lõpuks see ikka tõmbus pisut kokku mõõtmetelt, ometigi oli see mõnus ja õhuline ning peale tuli hea kreemine vaniljeglasuur...mmmm.
Ma olin mitu nädalat üsna kodune olnud, nii et kui kursaõed otsustasid välja minna, olin sunnitud nendega kaasa minema (justnimelt sunnitud! Vahepeal tahtsin loobuda peole minekust, aga rahvas nõudis mu liitumist... and who am I to disappoint them?). Ei kurda, täitsa lõbus oli. 
Vasakult paremale - Jenny, mina, Claudia, random guy, Greta, Sveta, Tautvile ja Michelle.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.