Thursday, September 4, 2014

August Through Instagram

Jipikajee, võtame eelmise kuu Instagrammis ka kokku! Ja seda mõnusa suvise mixtape'iga - hit play!
 //
Time do do an Instagram re-cap of August! Also, hit play on that yummy summery mixtape!




Protesti mürgipuule au avaldamas
Vegan nicecream ja rõdu ja päike ja raamat
Hommikupäike, palun tee mulle pai
Ise korjan, ise kuivatan ja talvel hea juua
No words, mida sushit
Banaani ja mustsõstra nicecream
Liftiselvekas
Vanalinna kõrvaltänavatel luusimas
Kerttuga spontaanselt pühapäevasele Kanala peole

Vana roomie Kerti väisas meid ka!
Kerttu suhkru ja saia pidu
FaltyDL ja talle eelnenud kokteilid ja tegelikult Falty't sel õhtul enam meie jaoks polnud :D
Mhh, läks ära :(
 
"Mulle meeldib veiniga kokata, vahel panen seda ka toidu sisse."
See vegan ja gluteenivaba virsikukook tuli siiski veinilisandita.
A, tere, vahepeal sain 22.
Ja tegin mere ääres joogat... või no vähemalt sirutasin koiba. 
Emps kinkis sünnipäevaks mulle joogamati, millel sihikindlalt mitu nädalat harjutusi tegin ja peapeal seisu õppisin ja harjutasin. Nüüd on mu hoog pisut soikunud, aga ma loodan Taanis oma motivatsiooni taasavastada.
Irmeliga pühapäeval raamatupoes trehvamine, coffee run ja paduvihmad.
Vihmase esmaspäeva toimingud.
Merike Estna näitus @ KUMU
KUMU's Kerttuga diskol
Vahepeal hankisin liikmekaardi Terase spordiklubisse ja proovisin sellist asja, nagu Aero Jooga. Ripume seal pea alaspidi nööride otsas ja teeme igasuguseid trikke ja venitusi ja väga lahe on! Täna hommikul käisin jälle ja eks nüüd oli juba pisut kergem ka, mind täitsa huvitab, mille kõigega ma hakkama saaks, kui seal regulaarselt käiksin!
Shanghai, ma täitsa igatsen sind
Hei, September, sügis ja viimane kooliaasta! 
Ja õunapabulad (Y)

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.