Saturday, September 20, 2014

Tilbage i Sønderborg

Hozier - Take me to Church

Back in Denmark
Vaade Sally rõdule
//
The way to Sally's balcony
Back in Denmark
Meie ilus vana keerdtreppidega trepikoda. Ja meil on lift! 
//
Our beautiful old staircase. And we have an elevator!
Back in Denmark
Back in Denmark
Back in Denmark
Jupike mu uuest toast ka. Saabudes Sonderborgi eelmisel reedel, olin õnnetu ja kodutu kahe kohvriga tudeng, keda mõned päevad majutas lahkelt Sally oma armsas ühikatoas. Pisut paanilist elukoha otsimist, ühikakontori ustele prõmmimist ja leidsin hoopiski ideaalse koha elamiseks. Elan nüüd Agnese, ta kuti ja kolme sakslasega ühe ägeda maja kolmandal korrusel. Korter on nii suur, et kõigil on oma tuba, üks tuba on lausa vaba ning meil on elutuba koos baariletiga. Tegelikult... Saatus tegi naljaka vimka - SEDA korterit mäletate ja kuidas ma selle järgi õhkasin? That's it!
Kusjuures eelmise korteriga, kus elasin, oli sama lugu - mõtlesin samamoodi, et tegemist on Sonderborgi ägedamate pesakeste hulka kuuluva korteriga ja poof! aasta hiljem ma elasin seal! 
//
So here's a piece of my new room. I arrived to Sonderborg a week ago and back then I was a poor homeless student living out of two suitcases. Thank god I had my dear Sally, who let me stay at her place for a couple of days. I did quite a job searching for a place, knocking the doors of the office for our dormitories etc, but then I found an ideal spot. Now I live with Agnes, her boyfriend and 3 Germans in a really cool flat on the third floor of a neat house. The flat is so big, each of us has their own room, then there's also a living room and a room, that's completely free. Oh, and we have a bar counter in our living room. Actually... remember THIS? And how amazed I was by that flat? What a twist in life! Just like with the previous flat, to be honest.
Back in Denmark
Back in Denmark
The view from my window now.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.