Monday, December 22, 2014

Few Days 'til Christmas!


Ahei! Jaaa, jess, jõuluvaheaeg! Vahepeal jõudsin oma esitluse Business negotiation tunnis ära teha, baka tööks end ära regada ning sünopsise valmis vorpida... Hmh, polegi nii palju tegelikult, üsna suur osa eksameid ja töid seisab alles ees. Nüüd, kus sünopsise kirjutamine on ka kaelast ära saadud, võtsin vaevaks vähe sotsiaalsemaks muutuda ja seetõttu avastasin, et student mail'i ignoreerimine tekitab päris piinlikke olukordi - näiteks, kui õppejõud siiralt huvi tunneb, et kuidas ühe paberi kirjutamine ka edeneb ja sa avad selle meili muidugi 3 päeva hiljem ning tõded, et tegelikult jõudsid sa selle paberi üldse ära unustada ("Sünopsise valmimiseni" nagu ma endale lubasin). Tulemuseks siis see, et istusin pool ööd üleval ja tegin research'i, et mingigi outline valmis vihtuda ja asap ära saata - omad vitsad peksavad, heh.
Nii, aga nüüd on viimased paar päeva Bronxis jäänud ja laupäeval algab tripp koju! Just nii, jõulud veedan taas kodunt eemal, aga (väga suur AGA) uue aasta võtan juba kodumaa pinnal vastu! Mis on vägavägavga suur asi, kuna ma pole seda juba 3 aastat järjest saanud teha. Hahah, ma olen nii elevil, tunne oleks, nagu tegemist oleks elu esimese uusaasta tähistamisega!
Davai, aga nüüd teeme kokkuvõtte viimastest tegemistest!




Kuskil seitsmendas klassis otsustas Kristina, et seljakotid on nõmedad. Vaatamata sellele, et meie keemia, bio jne õpikud kaalusid kokku oma mitu korralikku kilo, toppisin ma neid gigantsesse käekotti ja üritasin reaalselt kogu mammonat ühe õla otsas balansseerida. Fast forward to my early twenties while living in Denmark ja üha enam jõuab kohale, et mugavus, kvaliteet ja lihtsus - just need on olulised. Ühesõnaga, mu H&M'i käekotti ei mahtunud kunagi midagi ära ja tihti pidin lisaks riidekoti appi võtma, kuniks ühel päeval ma lihtsalt enam ei viitsinud ja ostsin endale seljakoti. Ja kuna ma olen Taanis, siis ofc osutus valikuks Fjallraven'i Kånkeni kott. Tegelikult silmasin neid juba enne Shanghaisse minekut, aga tol korral ei jõudnud ostuni.
Nüüd olin targem ja võtsin kohalikust tänavastiilist šnitti ja siin mu iludus siis lõpuks on! Vihmakindel ja läpakasahtliga ning sobib iga riietusega, by the way. Ei tea, kas Eestis on ka Fjallraven vahepeal teemaks saanud? (siiras huvi)
Parim.otsus.üldse.
Mu Shanghaist ostetud Samsung hakkas üha enam veiderdama (a la ei näita sõnumeid või vastamata kõnesid, lülitab end oma suva järgi välja ja äpid ei tööta korralikult, kuna Google play'd see telefon ei tunnistanud ja üldse kõik tavalised Androidi Google päritolu rakendused olid seal Hiina Baidu alternatiivina esindatud - Baidu Search, Baidu Maps, mis on Hiinas väga viis pluss, aga Euroopas paraku kasutu jama), nii et mul läks lõplikult närv mustaks. Seekord siis vaatasin esimest korda Apple'i suunas - alguses olin skeptiline, but now I get the hype. Ma armastan seda telefoni! :) 
Nädalavahetuse smoothie bowl - külmutatud mustikad, maasikad, põldmarjad ja mandlipiim. Peale kookoshelbeid ja pisut müsli. Parim.
Bronx'i omaenda jõulukuusk raekojaplatsil (ja mingi jõuluturg oli ka püsti, aga see nägi suht nukker välja).


Teekond töölt koju - viib läbi pargi ja muude huvitavate kohtade.
Paar viimast päeva on suht tormituuled ka olnud, nii et tol laupäeval olid tänavad täiesti tühjad - creepy stuff.
Mondays. Mom Jeans. Mis veel.
Täna oli raamatukogu viimast päeva lahti enne vaheaega, käisin kasutasin võimalust. Lugesin, kirjutasin, otsisin kirjandust ja kopeerisin huvitavaid artikleid. Lausa kahju on, et enam sel aastal raamatukokku ei pääse, see on ju mu produktiivsuse kapsel!
Nalja kah
Lausa igatsesin seda, kuidas puulehed vahel raamatukogus õppides lauale lendasid :D


No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.