Saturday, January 24, 2015

Denmark and School Again


Holà! Olen Sonderborgis täpselt nädala olnud ning see nädal on üllatavalt tegus olnud - vastupidiselt mu ootustele. Aga noh, eksamite tõttu on ikka tamp peal.
Majanduse eksam oli teisipäeval ja seda kartsin kõige enam... raske pakkuda, kuidas läks, aga vähemalt polnud seal ühtki arvutust, nii et ehk saab asja sellest.
Neljapäeval oli mu synopsis'e kaitsmine ka - suuline eksam läks täitsa suurepäraselt! Hea hinne kergitas veidi enesekindlust ka, nii et teisipäevase suulise eksami ees pole enam nii suurt hirmu (samas, ehk peaks olema, sest ma pole väga kindel, kas kirjutasin selles aines paper'i õigetele asjadele keskendudes... õppejõud kadus jõulupuhkusele ära ning ühtlasi lõpetas mu meilidele vastamise, nii et see paper oli selline eksperimentaalne kompamine).
  
 Tallinnas veel, peale trenni ja vägagi sleep deprived, aga vähemalt oli ilus lumi



Õõhhh, International Economics TTÜ raamatukogu kohvikus, kus istusin mugavalt kõige jutukama seltskonna kõrvale, nii et õppimine ei edenenud eriti.
Viimasel päeval käisime Kerttuga veel Mustas Puudlis jutustamas. Huh, nii mõnus koht, miks Sonderborgis mingit taolist kohta ei võiks olla :(
Hahaha, Kastrupi lennujaam, kus rongid katkestasid sõitmise ja pidin seetõttu mingi ringi metrooga tegema, et pearongijaama jõuda ja avastada, et jäin Sonderborgi rongist maha. Õnneks käisin asja klaarimas ja sain vana pileti hilisema väljumisega rongipileti vastu ära vahetada.

Kayla Itsines'e programmi kolmas nädal on nüüdseks seljatatud!
Smoothie bowl on põhiline :3
Pre-exam selfie ja tõdemus, et ma olen kohati väga babyface :D 
 Peale eksamit - hinne hea, tuju hea ja ilm ka vastav

Kallis armas Agnes
Viimase aja üks lemmikuid lõunasööke :3
 Oioioi, tavalised reeded - Taago sünnipäev seekord ja hot shot'id Vana Tallinna likööriga
 Emmotška!
 Ja sünnipäevalaps ka!
 Brändieelistused on siin selged


Ahhh, uskumatu, aga it's good to be back!

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.