Sunday, January 11, 2015

Tallinn and all them shenanigans!


Uus aasta, uued tuuled. 
I'm having such a blast in Tallinn! Peale Sonderborgi sobib pea igasugune vaheldus, aga üldiselt on hea vahelduseks oma kultuuriruumis viibida (olgugi, et ma olen mingil määral siinsest elukorrast maha jäänud). 
Mul on nii siiralt hea meel, et aastad eemal pole sõprussuhetesse mõrasid löönud. You know you're blessed kui tuled kasvõi aasta hiljem koju ja olete ikka kõik samal lehel ja jätkate, nagu polekski vahepeal ainult läbi fesari chat'i suhelnud (isegi mitte skaipinud). 
Uusaasta lubadusi ei teinud. Ma ei usu nendesse - kui ma tahan enda puhul midagi muuta, siis alustan ma kohe ning ei kavatse oodata esmaspäeva või uut aastat. Aeg on suhteline mõiste ning on sinu enda otsustada, kas tahad asja edasi lükata kuni saabub mingi määramatu "õige aeg" või alustad oma plaanide täideviimisega kohe, kasvõi selsamal pärastlõunal. 
Seega - plaanid ja lubadused mul on, aga need pole kuidagi aastanumbri vahetusega seotud.
Suurem osa mu praegusest nädalast möödus kooli jaoks peiperit kirjutades, aga suutsin sisse mahutada mõned kohtumised oma armsatega, palju trenni, oma kunagise kooli külastamise, TTÜ raamatukogus elamise ning ühe tantsulka.

Okei, ja nüüd klassikaline recap.



Uue aasta võtsime vastu linnast väljas Adilas. Stiilipidu, kust ei puudunud kuldvillak, beerpong, twister, oma tagahoovi ilutulestik ja üleüldine laagrifiiling.



2 0 1 5
 Kohe otsa tuli ka kalliarmsa Kerti sünnipäev, kes Adrianiga ka lõpuks Eestisse ja Tallinna kanti sattusid. Käisime Frank'is ja seejärel Sinilinnus jalga keerutamas.



Õh, miks... 
Ränk magamatus ja öised kirjatööd on alles ees


 Pühad on läbi, aga pls jätke need tulukesed veel kauemaks välja
 Reedel Kerttule külla ka!

 Ehe disko


Stay golden

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.