Thursday, October 13, 2011

Relaaaax

Ma pean vist siia toidublogi avama :D Peale kooli lippasin koju ja askeldasin ringi ning mõtlesin, et võiks midagi head küpsetada. Noo et Kerti tegi eile ülihead riisirooga, võiks midagi vahvat vastu teha ja mõtlesin, et riskin ning teen midagi täitsa uut. Kaneelirull õuntega on paras challenge, sest see on pärmitaigen, mida ma ise pole kunagi valmistanud. Mäkerdasin üsna palju, kuid lõpptulemus oli vaeva väärt, läheb kordamisele vist :D
Kogu mu küünelaki kollektsioon jäi koju, nii et olen endale siin uue kogumiku tekitanud ja üsna mõnusates värvides!
Brr, täna oli kirjalik eksam hiina keeles ja ma täiega põdesin juba kaks nädalat selle pärast, sest ma polnud kodus eriti viitsinud õppida... Eelmiset reedest olen siis üritanud vahelduva eduga tuupida kõiki hieroglüüfe ning poole ööni üleval istunud ja neid tuimalt trükkinud, koguaeg oli tunne, et ma ei pinguta piisavat, sest kõik need kribud läksid omavahel juba segi... kõigest 150 hieroglüüfi. Eile avastasime, kuidas telekat tööle panna ning see suutis mind õppimsest kõrvale kiskuda, lasin üle pika aja MTV-l oma aju kahjustada (vaatasin Jersey Shore'i esimest korda - ma tahan neid kümmet minutit tagasi oma elust). Paraku oli eksam üle ootuste lihtne ning ma olin isegi pettunud, et kahetunnisest eksamist sain poole tunniga jagu - ma nägin nii palju vaeva ja eksamineerijaid isegi ei huvita, et ma õppisin need kõigekõige keerulisemad märgid selgeks :(
H&M'is on alati head tilbud'id (pakkumised taani keeles), nii et mu ehetekogu on samuti täienemas ;D

Hõissssaaa, homme algab nädalane koolivaheaeg! Hmm, mida siin Sonderborgis küll vabal ajal teha...

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.