Tuesday, January 10, 2012

Soon, very-very soon

The Killers-White Demon Love Song 



Mõnusalt mahe hommik oli, velotasin linna (haha, jahh, mul on nüüd täitsa oma isiklik ratas), parkisin selle ning jalutasin natuke ringi. Kasutasin võimalust, et paar pilti ka teha ja ilmselt need jäävadki viimasteks Sonderborgi fotodeks sel kuul. Enne reedet pole eriti mõtet postitust oodata - homme on kiirekiirekiire, hommikul on eksam, seejärel paigaldab meie maja ripsmetehnik Kerti mulle ripsmed (ok, see osa päevast pole tegelikult eriti kiire, kui arvestada, et ma pean lihtsalt kolm tundi lamama...), seejärel peaks tuhat asja pakkima. Kirjapanduna ei tundu see nii hull olevat, aga arvestama peab ka sellega, et ma olen paras uimerdis ning ilmselt kaotan igapäevaselt mitumitu tundi kuskile teamdatusesse. Ja natuke rohkem kui tund kulub ilmselt kooli minekuks ja sealt tulekuks, eriti kui läpakas on turjal. Ühesõnaga, kui keegi ei oska 24 tundi oma päevas produktiivselt ära kasutada, siis see olen mina.
Neljapäeva suhtes olen üsna elevil, saan lõpuks Taani rongiliiklust ka testida (ehk neli tundi Sonderborgist Kopenhaagenisse klapptoolil loksuda). Mul on hetkel kole kiusatus osta rongis 20dkk eest neti kasutamisõigused, sest ma ei ole kindel, kui väga ma viitsin neli tundi aknast Taani (kahtlemata imelist) maastikku vahtida. Hiina ajalooõpiku lugemine ei ole ka eriti kutsuv (kuigi peaks, sest paar peatükki jäi vahele ja see eksam on mul alles ees).
Kopis on mul parajalt aega, et lennujaamas natuke tšillida... Ehk otsin ühe kolmest Starbucks'ist üles ja limpsin ülehinnatud kohvi, samal ajal närvitsedes, et kuhu ma küll minema peaks ja kus mu värav on ja kuhu pagas jätta - rrrr, see üksi reisimine tekitab ikka elevust :D
Kohutavalt õnnelikuks teeb see peatne kojuminek! Terve nädala olen juba sellele mõelnud ning unes näen ka juba, kuidas Tallinna tänavatel jalutan. Pool aastat võõrsil on nii kiiresti ja märkamatult möödunud, nii et tegelikult on endalegi üllatav, kui kaua kodunt ära olen olnud. Ühesõnaga - Tallinn, ma tulen! 

It was such a wonderful morning today, rode on my bike to town (yea, I have a bike now), parked it there and took a walk around the town. Also used this possibility to take these last shots  of Sonderborg for this month. And there's probably no point of anticipating a new post before Friday - tomorrow's gonna be darn busy, firsty and exam in the morning, then our wonderful lash-technician Kerti will apply lashes for me (ok, so this part of the day won't be that fast, since I will just have to lie for approx. 3 hours), then I'll have to pack a gazillion things. Sure, when it's written down like this, it doesn't seem to be that much, but trust me, I'm pretty good at wasting useful time on random stuff, so I'll just lose a few hours of the day on ... nothing. And going to uni with the laptop takes a bit over an hour away already! So anyways, if there's someone who can't handle 24 hours of the day in a productive manner, then it's me.
So excited about Thursday though, since I can finally test the Danish railways (which means spending 4 hours on a fold-out chair from Sonderborg to Copenhagen). At the moment I have this horrible temptation to purchase internet access for 20dkk, since I'm not sure wether I can handle 4 hours of staring out the window or reading my Chinese history course book (though I really should do it, since I still have that exam in front of me).
I have enough time in Copenhagen to hang around the airport... So guess I'll have to find one of the three Starbucks coffe shops there and buy one of those over-priced coffees as I'm gonna fidget about where to go next - argh, the excitement of traveling alone!
It's hard to describe the way I feel about going home at last! I've been thinking about it for this whole previous week now and even dreaming at night, that I'm walking in the streets of Tallinn once again. This half-year has gone by so fast, so acutally I'm kinda surprised that I've been away for such a long time now. Anyways, Tallinn, watch out!

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.