Tuesday, February 14, 2012

What day?

Üks parajalt imal kollaaž tänast päeva tähistama, njäunjäu. Lilli, muffineid, koogikesi, sädelusi, pannkooke, sushit ja kõike muud vahvat.

Hetkel olen üsna kooli lainel, nii et elu on asjalik - pole nalja asi, kui vaheajal viibides pooled sõnad ära unustad, tunnis on paari peatükiga edasi juba mindud ning uus on käsil ja kolme peatüki sõnad tuleb ära õppida ja no veame kihla, et mid-term exam pole ka enam mägede taga... ma pole Taanis nädalatki olnud ja juba laskub kogu maailma koorem mu õlul. Sjuuper.
Päev oli siiski edukas, sest ostsin endale lõpuks normaalse padja (saatusesõrm määras just tänaseks patjadele allahindlused JYSK'is). Siia tulles magasin kahe minipadjaga, vahepeal läksid need kaduma ning lahenduseks oli mingi ülikõva dekoratiivpadi, mis surus mu kaela 90kraadise nurga alla ja oli ilmselgelt liiga kõrge. Nii et lõpuks magasin üldse ilma padjata, mis oli ka kuidagi... not my thing. Aga nüüdsest on mul suurepäraneõhulinevapustav sulepadi, can't wait to test it out. Siirad vabandused, et oma olmemuresid siin puistan :D
Ja üritan end siin tervislikkuse lainele seada, katsun rohkelt kala, köögivilju ja puuvilju süüa ning mõneks ajaks kodunt kaasa pakitud kommid ära unustada (need "Pilvekese" batoonikesed vahel kisendavad küll mu järgi sealt sahvrist, aga unustagem need - I think this relationship needs a break). Lähiajal (heal juhul lausa homme) katsun ka fitness-clubi liikmeks asuda. Nii väga igatsen jõusaali ja erinevaid trenne (kahjuks bodycombatit ja bodypumpi siin ei pakuta... see eest on jooga!). Jooksmine on kindlasti üks mu lemmikuid, aga talvel väga ei kutsu õue sörkima, lisaks tahaks väikest puhkust... et ilusate ilmadega uue energia ja vaimustusega alustada!

Huhh, sain vist kõik hinge pealt ära... Nüüd üks "Gossip Girl" ja seejärel - dundundun - hiina keel!

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.