Tuesday, September 11, 2012

Regular Tuesday

Huhh, mul on hetkel selline paberimeri toas, kõik on hanzisid ja märkmeid täis. Paistab, et motivatsiooni jagus lausa teisipäevaks, vaatab, mis edasi saab :D
Kõik on vahva, eile vedasin end hommikul 8 km jooksule (sest pühapäeval oli Tallinnas sügisjooks, mille teist aastat vahele pidin jätma, so it was least I could do), siis oli mõned loengud, peale mida suutsin oma tähelepanu koondada tunniks ajaks ajaloo kodutööle. Väike šoping linnas, söök, õppimine ja taaskord ajaloo tekst. Ja nagu ikka, lähen viimasena magama siin korteris.
Tänane päev möödus ka vahvalt. Eriti rõõmustav on see, et makro tundub mõnusam aine olevat, kui eelmise aasta mikro. Vähemalt on seal väidetavalt vähem matemaatikat, mis mulle täitsa sobib (kuigi statistika neutraliseerib seda vahvat olukorda). 
Raamatukogus sai täna popkorni ja ice slushisid. Jep, Taani liberaalsus on viinud meid selleni, et raamatukogus tohib süüa, sööki lausa pressitakse peale (tegelikult oli mingisugune raamatukogu promomine/tutvustus, see popkorni värk pole siin tavanähtus). Pole paha. Mõnus popkorni lõhn levis üle terve kooli.
Leidsin endale mõnusa kergejõustiku trenni ka, kust just tund aega tagasi saabusin. Hea seltskond ja väike bootcamp värskes õhus. Loodan, et homme on väike lihasvalu ka, märk heast trennist :)
Võite nüüd kolm korda arvata, mida ma lähen tegema praegu. Tegelikult ma pole väga kindel, mis see on, sest ülesandeid ja plaane on palju, aga 100% on see seotud hiina keelega.

Armsad korterikaaslased kinkisid mulle paar kollaaži eelmisest aastast, how sweet :) 

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.