Saturday, February 22, 2014

Instagram recap

Hamertje Tik - Sleepless Nights (GANZ Remix)

 Le lumesajus... või milleski taolises... Ilmselt toksilises lume/lörtsisajus...
//
In le snowfall... or something similar... probably toxic snowfall...

 Fännan väga seda, kuidas toidu visuaalse küljega on vaeva nähtud! Niiiiii ilusad koogid! Ja samal ajal, üldse mitte isuäratavad (sest teadupoolest on kõige parimad koogid kõige lihtsamad ja kodusemad... vihje kodustele Eestis, kui ühel ilusal päeval koju tulen).
Btw, ma praegu avastasin pilti vaadates, et see vasakpoole ladyfingers küpsistega kook ja see maasikatega.. oo, neid pakuti ju eile Eesti konsulaadis iseseisvuspäeva vastuvõtul! Kuid ma neid ei proovinud, ma sõin mingit rohelist kooki (mis oligi lihtsalt.. magus, ilma erilise spetsiifilise maitseta) ja siis kohvikooki pähklitega... Okei, foodie Kristina jääb vait nüüd.
//
I just love how people put effort in making the food look good! How pretty are these cakes! And at the same time, how unappetizing (because we all know the most simple looking and homely cakes are the best ones.... hint to the family back in Estonia to the times when I get back home!).
 Eiei, oot, Foodie Kristina jagab veel seda salati pilti Origin'ist... sest noh, see oli nii hea!
//
Foodie Kristina instagrammin' her food, because that salad in Origin was just that good!
 Tüüp, kes mu jõuksikontraktiga tegeles... Noh, ta nimi on Peter Pan. Because in China, you can be pretty and fabulous and call yourself Peter Pan.

 Ja üldiselt ma olen vaimustuses jõuksist :)
 Peale trenni käin vahel kohvitamas, akusid laadimas ja ajakirju sirvimas.
//
After some gym time, I also like to have my coffee time with magazines for refueling.
 Kasukaga toas passimas ja ootamas, kuniks õhukonditsioneer toa soojaks kütab.
//
Literally chillin' in my coat in the room and waiting for the AC to warm the room up.
 Maasikahooaeg võiks ka Euroopas juba detsembris-jaanuaris alata :)
//
Europe sure needs a strawberry season to start sometime during December-January, just like in Shanghai.
 Eile nägin lõpuks ometi EESTLASI SHANGHAIS, ohissandjumalkuiäge! Käisime konsulaadis, kus nägin pisikese seltskonna ära ja ruumid ka, meile pakuti lahkelt kooki ja puuvilju, seejärel aga läksime Shangri La hotelli väiksele dringile (ja vaade, palun! Sky-high is kinda my thing now). Ja ma olen ekstra õnnelik, et sain lõpuks ka väljaspool ühikaseinu eesti keeles rääkida (ja see ei olnudki nii roostes, kuigi vahel tabasin end kasutamas väga kummalisi lausestruktuure) ning et üleüldse oli atmosfäär hubane ja nunnu ja sõbralik :) Pärastpoole läksime veel osadega Crafti baari ja Lolasse, kus ma täiesti juhuslikult sattusin Betoko setti kuulama (how awesome was my Friday, right??)!

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.