Friday, February 21, 2014

VIDEO: My Lovely Shanghai

Septembrist detsembrini olen fotokat pea kõikjale kaasa tirinud ning mõne pildi sekka olen ka lühikesi videoklippe jäädvustanud. Lõpuks ometi oli mul aega/viitsimist/soovi oma videoprogrammiga jännata ning tulemuseks ongi järgnev video. Näete pisut mu retkest Shanghai getotänavatel otse high end lukspoodidega tänavate läheduses, vaadet Bundilt Pudongile, Jing'an'i templit, melu ja seltskondlikke tantse ja tai chi'd Jing'an'i templi lähedal pargis ning seda, mismoodi aastavahetust vastu võtsime (ja seda, kuidas ma ilutulestiku puudumise üle pahandan). Enjoy!
Seda klippi mitu korda vaadates leian, et peaksin pisut rohkem filmimisele keskenduma, sest tagantjärgi on nii äge selliseid ehedaid meenutusi näha
//
During my first semester here, I've taken my camera with me basically everywhere and besides taking photos I've also shot a few short clips. Now, finally, I've had the time/patience/motivation to mess around with my video editing program and the video below is the result. You'll see bits from my trip through the ghetto streets of Shanghai right next to high-end streets filled with luxury stores, the view from The Bund to Pudong, the Jing'an Temple, the life and dances and tai chi in a park close to Jing'an and how we greeted 2014 (and hear me commenting on the lack of fireworks). Enjoy! 
Watching this clip over and over again & I just keep thinking I should start filming more, since having these kind of memories stored in the most genuine way is just so nice


2 comments

Anna-Liisa said...

Okay, I'll be nice. Tänu ülemisele hoiatusele meeldib mulle su blogi veelgi rohkem.
Aga mis ma tahtsin öelda, et mul on JUBE hea meel, et su blogi trehvasin. Veedan juba pikemat aega lehel loen ja imetlen pilte.
Väga väga ilusad. Ja tänu sellele mulle tundub, et Shanghai on tõepoolest imeline linn nagu sa ütlesid. Tuli endalgi avastamise tuju peale.

Ma vaatasin, et me oleme isegi samadesse kohtadesse sattunud, oleks lahe kui ka samal ajal :)

Kriss said...

Oh, you're too kind!
Tegelikult aga pole midagi mõnusamat niivõrd positiivsest tagasisidest, seega sügav kniks ja aitäh!
Heheh, kes teab, ehk oma avastusretkedel trehvame mõnel eriti räämas getotänaval :D

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.