Wednesday, December 7, 2016

Winter

Beijing Winter
Rääkisin esmaspäeval kunstilise direktoriga (CCD) tööl, et kui jube on detsember.



Kõik räägivad jõulurahust, kui tegemist on täpselt vastupidisega, sest kõik üritavad terve kuu jao tööd ära teha kahe nädala jooksul.
CCD, peale seda, kui mitu korda esmaspäeva kohta reede ütles, pidi lõpuks tunnistama, et selle koha pealt on mul küll õigus - deadlines, deadlines, deadlines!
Märksõnadeks on: kofeiin, paksuks tegevad jõulutoidud, töö, koolitöö, stress, semestrilõpp.
Beijing Winter
Käisin eile meie copywriter'i sünnipäeval ühes cool'is Malaisia restos ning olin üdini meelitatud, et esiteks teati seal, mis on veganlus ning selle puhul tehti spet-road. Ja kui üks laudkonnast julges piriseda minu toitumisvalikute üle (mida ma absoluutselt isegi ei maininud eilsel õhtul), siis olid kõik minu poolt ja käskisid tal kuss olla ning minul mitte närvi minna. Ma olen sellisteks olukordadeks tavaliselt valmis ning olengi targu kuss, lasen inimesel öelda, mis tal öelda on ning noogutan, et see on cool, et sul on selline arvamus, aga ma tegin oma valikud mitu aastat tagasi (2 aastat detsembrs!) ning ma jään nende juurde, ilma pikemasse diskussiooni laskumata. 
Ausalt ka - minu jaoks on kurbnaljakas, et kedagi nii ärritavad minu valikud, et on vaja selle jaoks 10 minutine monoloog mahapidada evolutsioonist jne. I know my shit. Kuigi laudkonna toetus oli muidugi väga lahe, so cheers to my colleagues.
Beijing Winter

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.