Sunday, March 30, 2014

Plans



Childish Gambino - 3005

Olen terve nädala suvelainel olnud ja see Childish Gambino lugu juba loob mu vaimusilmas muretuid ja lõpututena näivaid suvepäevi. Yes, you got it, ma ostsin pileti koju ja kuigi ühest küljest seab see mu IMELISELE SEIKLUSELE Shanghais mingi vastiku deadline'i ja reaalselt kombatava piiri kõigele, siis samal ajal ootan ma kojuminekut üha enam. Pikalt kodunt eemal olemine muudab mu pisikese Eesti ja kõik, mis seal asub ja sellega seotud on, veelgi armsamaks ja südamelähedasemaks ja mul on nii umbes mustmiljon+n ideed ja plaane, mida ma teha tahaks ning tuttavaid ja uusi nägusid, midakeda näha tahaks ja kohti, kuhu minna tahaks. Juba neid ridu kirjutades tõuseb mu pulss elevusest lakke (no ja siis need 2 tassi kohvi, mis ma eelnevalt jõin, lisavad vunki)! 
Seega, juhhuujajaaa, 6. juuli öösel kohaliku aja järgi kell 1 öösel hüppan Shanghais lennukile, teen väikse stopi Moskvas ja kui Aeroflot alt ei vea, olen juba sama päeva hommikul kell 11 Tallinnas! 
//
My mind has wandered off into the upcoming summermonths during this week and these tendencies have been especially strong after ticket purchase back home. Yup, you got it, I have my ticket and altough it sets some realistic deadline to my DAMN AMAZING adventure here in Shanghai, well on the other hand... I couldn't be happier to go home. Just being away from home makes me realize how dear my little sweet Estonia is to me and I have about a zillion+n plans and ideas of what to do, and all the old and new faces I need to see and all the places I need to visit. I'm already getting superduper hyped just by writing this post (also has something to do with these 2 cups of coffee I had earlier)!
So yea, in the early hours of 6th of July I'm gonna hop on the plane, make a stop in Moscow and already 11 a.m. I'll be in good ol' Tallinn!
Nõrkus - suured aknad ja puulehtede vahelt piiluvad päiksekiired
//
My weakness - big windows and sunrays shining through treeleafs


Tavaline toolidega kauplemine tänaval
//
Just your regular chairbusiness on the street
Neegri hambapasta (hiina keeles ja tõlkes... see riik pole kunagi poliitilise korrektsusega säranud :D) ja kevad iga nurga peal
//
Negro toothpaste, both in chinese and in translation... Because who cares about being politically correct?


 Läksin täna parki ja lootsin, et saan imetleda kirsiõisi.. gah, eksisin. Polnud ruumi astumiseks ega hingamiseks.
//
Went to the park today in hopes to see some cherry blossoms... gah, that didn't go so well. There was no room for walking or breathing.

No comments

A Blog by Kriss. All rights reserved. © Maira Gall.